|

دلیل خشم جامعه ارز دیجیتال از اتریوم؟

Ethereum

بیت‌بوی 50000 دلار در 5 ساعت جمع‌آوری می‌کند! جامعه کریپتو خشمگین شده است!

لینک کوتاه کپی شد

بن آرمسترانگ یوتیوب‌بر سرشناس، که قبلاً با نام «بیت‌بوی» شناخته می‌شد، اخیراً علیه تیموتی «تی‌جی» شید جونیور، مدیر عامل شبکه هیت و پدر تیموتی شید پدر به دلیل حذف او از شرکت رسانه‌ای که در سال 2018 ایجاد کرده بود، شکایت کرد. که شیدز چند ماه پیش شروع به توطئه برای سرقت شرکت از آرمسترانگ کردند. یوتیوبر ادعا کرد که آنها به طور غیرقانونی آرمسترانگ را از حساب‌های ایمیل و رسانه‌های اجتماعی مختلف قفل کردند و سرمایه‌ها و دارایی‌های شرکت آرمسترانگ را برای منافع شخصی «تصرف، تغییر مسیر، تبدیل و هدر دادن» داشتند.

آرمسترانگ در پست اخیر خود در X [توئیتر سابق] گفت که از او باج گیری، اخاذی، علنا تحقیر شده و تهدید به مرگ شده است. او ادعا کرد که "آسیب‌آمیزترین تجربه" زندگی خود را سپری می‌کند. او تأیید کرد که شبکه هیت «همه» پول او را گرفته است. بنابراین، او اکنون در شرایطی است که بدون کمک مالی نمی تواند به طور قانونی به مبارزه ادامه دهد. او صریحاً از تمام افرادی که تا به حال از کار او «نفع برده‌اند»، از X درخواست و آدرس های اتریوم، بیت کوین و کاردانو را اضافه کرد.

Zero "Smart Money" برای کمک به آرمسترانگ قدمی رو به جلو می‌برد!

در زمان انتشار، موجودی آدرس کیف پول اتریوم در آستانه 51000 دلار بود. در مجموع 64 تراکنش ورودی به ثبت رسیده است. افراد جامعه از آرمسترانگ راضی نیستند. ZachXBT، کارآگاه بلاک چین، اشاره کرد که آرمسترانگ در یکی از تصاویر کوچک ویدئویی اخیر خود، ساعت رولکس را خم می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی