|

دلیل ریزش شیبااینو اونم یهویی؟

Shiba Inu

BONE 5.3٪ افزایش می یابد در حالی که Memecoins محبوب شیبااینو کاهش می یابد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-فرزندان شیبااینو  ShibaSwap Bone (BONE) در 24 ساعت گذشته 5.3 درصد افزایش یافته است. از سوی دیگر، SHIB 2.3٪ کاهش یافته در حالی که رقیب Dogecoin (DOGE) در همان بازه زمانی 1.8٪ کاهش یافته است. Pepe (PEPE)، یکی دیگر از memecoin های محبوب که در اوایل سال جاری شاهد افزایش چشمگیر بود، در نمودار روزانه 3.9 درصد کاهش یافته است. افزایش اخیر BONE را می توان به بهبودهای انجام شده در اطراف Shibarium، شبکه لایه 2 جدید پروژه نسبت داد. پرتاب شیباریوم طبق برنامه پیش نرفت و بسیاری از دارایی ها روی پل شیباریوم گیر کردند. با این حال، شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی Shiba Inu (SHIB) وبلاگی را منتشر کرد و جامعه را از پیشرفت مطلع کرد.

همانطور که درخبر آمده است، تیم کیمیاگری عملیات شیباریوم را تا 1500 درصد افزایش داده واین تیم همچنین زیرساخت سرور را 1500٪ افزایش داده است. به گفته کوساما، بهبودهای انجام شده در شبکه به مدیریت بهتر ترافیک کمک می کند، که یکی از دلایل اصلی شکست راه اندازی بود.

آیا توکن BONE Shiba Inu به افزایش خود ادامه خواهد داد؟

BONE نشانه حاکمیتی برای شبکه Shiba Inu (SHIB) Shibarium است. بنابراین، با فعال بودن شبکه، توکن‌های BONE می‌توانند شاهد افزایش تقاضا باشند. با این حال، بازار بزرگتر هفته گذشته اصلاحات گسترده ای را پشت سر گذاشت. دارایی های اصلی مانند بیت کوین (BTC) در نمودارهای هفتگی 11 درصد کاهش یافته است. از سوی دیگر، اتریوم (ETH) در همین بازه زمانی 9.6 درصد کاهش یافته است.اگرچه BONE ممکن است به دلیل افزایش تقاضا شاهد افزایش قیمت باشد، بعید است که رالی خود را برای مدت طولانی تری حفظ کند. تا زمانی که بازار بزرگتر به عقب بازگردد، BONE ممکن است دستاوردهای اخیر خود را حفظ نکند. این توکن در یک ساعت گذشته 1.1 درصد سقوط کرده است و ممکن است به افت ادامه دهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی