|

چه زمانی شیبااینو به 0.01 دلار می رسد؟

Shiba Inu

Shibarium عرضه شد، چه زمانی SHIB را به 0.01 دلار می رساند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شبکه Shiba Inu’s Shibarium روز چهارشنبه راه اندازی شد و بلاک چین لایه ۲ اکنون کاملاً کاربردی و آماده شروع تراکنش است. سرمایه گذاران بر این باورند که Shibarium تنها وسیله نقلیه ای است که می تواند SHIB را به سمت مسیر 0.01 دلاری سوق دهد و ثروت بهتری به ارمغان بیاورد. اکنون که Shibarium راه اندازی شده است، آیا سرمایه گذاران همچنان همان باور را دارند با توجه به اینکه SHIB پس از انتشار دو رقمی سقوط کرد؟ در این خبر، آنچه را که Shibarium باید روی آن کار کند تا قیمت SHIB را به مرز 0.01 دلار برساند، هایلایت خواهیم کرد.

Shiba Inu: Shibarium چه کاری باید انجام دهد تا SHIB به 0.01 دلار برسد؟

پاسخ ساده است: Shibarium باید شروع به سوزاندن تریلیون ها توکن SHIB کند که از امروز شروع می شود و تا پنج سال آینده ادامه می یابد. مقیاس سوختگی در شیباریوم هنوز مشخص نیست، زیرا شبکه لایه 2 به تازگی عملیات خود را آغاز کرده است. سوختگی در مقیاس بزرگ هنوز اتفاق نیفتاده است و اولین فرآیند سوختگی هر زمان که اتفاق بیفتد توسط تیم اعلام خواهد شد. Shibarium باید روی سوختگی‌های در مقیاس بزرگ تمرکز کند تا Shiba Inu را به سمت نقطه عطف 1 سنت سوق دهد. اگر سوختگی‌ها مانند سایر برنامه‌های شخص ثالث ناچیز باشد، SHIB ممکن است هرگز در طول عمر ما به 0.01 دلار برسد. بنابراین، Shibarium باید مانند یک «آسیاب سوزان» عمل کند که تریلیون‌ها توکن SHIB را به کیف پول مرده ارسال می‌کند.

سوختگی ها همچنین به تعداد کاربرانی که تراکنش ها را در شبکه آغاز می کنند بستگی دارد. اگر شبکه کم هزینه تراکنش های یکپارچه را با امنیت کاربر فراهم کند محدودیت وجود دارد. علاوه بر این، SHIB به سرمایه گذاران بیشتری نیاز دارد که آنها را برای شروع معاملات در Shibarium تحت فشار قرار دهند.

هرچه استفاده وسیع تر باشد، سوختگی بهتری خواهد داشت که در نهایت می تواند به طور مثبت در نمودارها منعکس شود. اگر Shibarium تریلیون ها توکن را نسوزاند، SHIB ممکن است با یک کار دشوار حتی یک صفر مواجه شود. در زمان انتشار، شیبا اینو با قیمت 0.00000847 دلار معامله می شد و در معاملات 24 ساعته روز 6.3 درصد کاهش داشت. SHIB همچنین نسبت به بالاترین قیمت خود یعنی 0.00008616 دلار که در اکتبر 2021 به آن رسیده بود، 90 درصد کاهش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی