|

پیش بینی مهم از شیبااینو آیا امیدی هست؟

shiba inu

شیبا اینو: SHIB پیش بینی می شود 45 درصد رشد کند?

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- راه حل لایه 2 Shiba Inu Shibarium روز چهارشنبه راه اندازی شد و عصر جدیدی از کاربرد را آغاز کرد. شیباریوم مورد انتظارترین توسعه در اکوسیستم خود بود و شبکه اصلی بالاخره امروز از آن عبور کرد. در این اطلاعیه در توییتر آمده است: «Bckle up SHIB ARMY، Shibarium رسما زنده و آماده کاوش است».

با این حال، راه جدید با تنش شروع شد، زیرا SHIB پس از انتشار تقریباً 8 درصد کاهش یافت. SHIB پس از انتشار Shibarium در جهت مخالف و نه به سمت بالا حرکت می کند. این توکن نتوانست فشار خرید را جذب کند و قیمت آن با کاهش روبرو است.

در حالی که این می تواند موقتی باشد، مایکل پوپ، تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، پیش بینی کرد که Shiba Inu ممکن است 45 درصد نوسان صعودی داشته باشد. طبق پیش‌بینی، SHIB می‌تواند پنجمین صفر خود را حذف کند و در روزهای آینده به راحتی روی چهار صفر بنشیند.

SHIB تقریبا 45 درصد افزایش می یابد؟

به گفته پوپ، شیبا اینو می تواند 45 درصد از قیمت فعلی 0.000009 دلار خود افزایش یابد و به سطح 0.00001300 دلار برسد. او تاکید کرد که SHIB تنها در صورتی می تواند به آنجا برسد که در چند سطح باقی بماند و به طور پیوسته به سمت بالا حرکت کند. او پیش بینی کرد که اگر SHIB به سطوح حمایتی خود ادامه دهد، توکن با مضمون سگ می تواند نتیجه مطلوبی را تجربه کند.

او پیش‌بینی کرد: «تا زمانی که SHIB چند سطح را حفظ کند، به نظر بسیار محتمل است که تا 1300 ادامه دهیم.» این افزایش و بازگشت سرمایه (ROI) تقریباً 45٪ از قیمت فعلی آن است.

اکنون که Shibarium راه اندازی شده است، ما باید ببینیم که آیا این شبکه در افزایش قیمت SHIB نقشی ایفا می کند یا خیر. اینجا را بخوانید تا بدانید آیا Shibarium می‌تواند SHIB را به مسیر 0.01 دلاری برساند و سرمایه‌گذاران را به میلیونر تبدیل کند.

در زمان انتشار، شیبا اینو با قیمت 0.00000929 دلار معامله شد و در 24 ساعت نزدیک به 8 درصد کاهش یافت. SHIB همچنین نزدیک به 89 درصد از بالاترین رکورد خود یعنی 0.00008616 دلار که در اکتبر 2021 به آن رسیده بود، کاهش یافته است.

 

 

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی