|

بیت کوین در مسیری جنجال برانگیز!

BITCOIN

تنظیم دشواری بیت کوین ممکن است باعث آزمایش مجدد 35000 دلار شود

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حرکت گاوهای بیت کوین چشمگیر بوده است. پس از عبور از 30000 دلار در 21 ژوئن، BTC موقعیت ثابتی را در بالای محدوده حفظ کرده است. یک احساس مثبت در صنعت در حال شکل گیری است و به احتمال زیاد شاهد افزایش سالانه دیگری خواهیم بود. اصلاح در این بازار نزولی همچنان امکان پذیر است، اما اکنون سایر عوامل صعودی نیز در حال انباشته شدن هستند. در این خبر، دوره سختی بعدی بیت کوین را بررسی خواهیم کرد، که ممکن است رفتار صعودی بیشتری را ممکن کند.

«مشکل» بیت کوین در خط: از قیمت استقبال می کنید؟

در حال حاضر اساسا، این تا حدودی یک به روز رسانی منفی است. مشکل شبکه بیت کوین به دلیل کاهش در طول تعدیل مجدد قریب الوقوع آن در 29 ژوئن است. گفته می شود که دومین افت بزرگ سال 2023 است که حدود -3.15 درصد تخمین زده می شود. با این حال، برای ماینرها، این یک وضعیت ایده آل است. کاهش سختی بیت کوین به این معنی است که حل معادلات برای دریافت پاداش بلوک برای ماینرها آسان تر است. اکنون، قیمت لحظه ای بالاتر BTC، با کاهش سختی در شبکه بلاک چین، انگیزه های بیشتری را برای ماینرها برای ادامه استخراج فراهم می کند. برای قیمت دارایی، این احتمالاً یک وضعیت برد است.

در اخبار اخیر، Riot Platform، یکی از بزرگترین شرکت های استخراج بیت کوین در جهان، خرید عمده 33280 ریگ ماینینگ را از MicroBT انجام داده است. هزینه کل به 163 میلیون دلار رسید، زیرا اکثر این سازمان ها در حال افزایش راه اندازی خود هستند. با این حال، تحویل تا دسامبر 2023 برنامه ریزی نشده است، که به سازمان اجازه می دهد تا قبل از رویداد هاوینگ در سال 2024 آماده شود. بر اساس ycharts، هش ریت شبکه فعلی 364.33 TH/s/ است.

بدون از دست دادن وضعیت فعلی، تعدیل دشوار منفی ممکن است در کوتاه مدت برای BTC مفید باشد. با توجه به نوسانات به نفع چشم انداز صعودی، فشار بالای 32000 دلار می تواند در کارت بزرگترین دارایی دیجیتال باشد. همانطور که در نمودار نشان داده شده است، عدم مقاومت بین 32500 تا 35000 دلار وجود دارد که تنظیم صعودی عالی را برای BTC منتشر می کند. باید در کوتاه مدت دوره جالبی برای بیت کوین باشد و سرمایه گذاران می توانند منتظر یک جلسه معاملاتی سودآور باشند.

Untitled

 آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها