|

پیش بینی قیمت بیت کوین!

BITCOIN

دولت ایالات متحده 1.8 میلیارد دلار بیت کوین پس از فروش را در اختیار دارد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دولت ایالات متحده بیش از هر کشور دیگری در جهان دارای بیت کوین است. از طریق حملات و فروش، دولت تقریباً 1.8 میلیارد دلار بیت کوین در اختیار دارد که به حدود 69000 بیت کوین می رسد.

به گفته فوربس، ایالات متحده دارایی های رمزنگاری شده، به ویژه بیت کوین را که به صورت عمده از طریق توقیف دارایی دریافت کرده است، حفظ کرده است. این شرکت در حراجی‌هایی شرکت کرده است تا مقداری از موجودی خود را بفروشد، با این حال، ایالات متحده هنوز اکثر دارایی‌های اولیه بیت‌کوین خود را در اختیار دارد.

دکتر ساچین جیتلی، یکی از شرکای سرمایه‌گذاری مورگان کریک کپیتال، می‌گوید: «با افزایش عرضه پول و با افزایش ترس از تورم، پذیرش بیت‌کوین در سطح حاکمیتی نیز افزایش می‌یابد. این احتمال وجود دارد که به دلیل بحران تورمی که بیشتر سال را گرفتار کرده است، دولت ایالات متحده مجبور شده است در مورد دارایی های BTC خود عمل کند.

اولین حمله به بیت کوین توسط دولت ایالات متحده به ژوئن 2020 برمی گردد. وزارت دادگستری [DOJ] 69,370 بیت کوین را از یک بازار تاریک وب ناشناس کشف و ضبط کرد. در آن زمان ارزش آن 1.4 میلیارد دلار بود.

از آن زمان، دولت چندین حمله به ارزهای دیجیتال داشته است و مقدار قابل توجهی از بیت کوین بازیابی شده را حفظ کرده است. وزارت دادگستری ایالات متحده در گذشته بیت کوین را به سرمایه گذاران به حراج گذاشته است. دولت مدتی است که حراج بیت کوین قابل توجهی نداشته است. بنابراین، مشخص نیست که دوره بعدی چه زمانی برگزار می شود.

با افزایش مقررات کریپتو در ایالات متحده، جالب است بدانید که دولت چقدر در ارزهای دیجیتال مختلف نگهداری می کند. علاوه بر این، اینکه دولت با بقیه چه خواهد کرد، همچنان مورد بحث است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها