|

نرخ سوختگی شیبااینو کاهش یافت؟

BITCOIN

نرخ سوختگی Shiba Inu با کاهش 16٪ قیمت SHIB در یک هفته کاهش می یابد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- روزهای سخت برای بازار رمزارزها ادامه یافت زیرا نرخ سوختگی شیبااینو بیش از 60 درصد کاهش یافت که همزمان با کاهش 16 درصدی قیمت SHIB در یک هفته بود. متعاقباً، نرخ سوختگی SHIB به دنبال افزایشی که دیروز رخ داد کاهش یافت و در هفت روز گذشته بیش از 293,566,203 مورد سوختگی به اوج رسید.

از طرف دیگر، اکوسیستم شیبااینو در میان رکود بازار بر رشد متمرکز شده است. به طور خاص، تیم توسعه، Shibacals کاملاً جدید را معرفی کرده بود که محصول فیزیکی مرموز ارائه شده از تیم است.

شیبااینو در هفته ادامه دارد

کل صنعت دارایی دیجیتال هفته نسبتا نگران کننده ای را پشت سر گذاشته است. با شروع اقدامات اجرایی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه کوین بیس و بایننس. متعاقباً، کل صنعت شاهد رکود ناشی از نگرانی های نظارتی بود.

علاوه بر این، نرخ سوختگی Shiba Inu در 48 ساعت بیش از 60 درصد کاهش یافته است، زیرا قیمت SHIB در یک هفته بیش از 16 درصد کاهش یافته است. در مجموع 2602167 SHIb در آن بازه زمانی در مجموع سه تراکنش سوخته است. نشان دهنده نرخ سوزاندن نسبتاً فرار برای دارایی است.

علاوه بر این، از 9 ژوئن، عملکرد میم سکه نگران کننده بوده است. به طور خاص، دومین میم کوین بزرگ از نظر ارزش بازار شاهد کاهش قیمت از سطح 0.00000803 دلار بوده است. در حال حاضر، این دارایی با قیمت 0.00000682 دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش 3.76 درصدی در 34 ساعت گذشته است.

این هفته اخبار بدی را برای این دارایی به همراه داشت و در مجموع 30 درصد از آخر هفته گذشته کاهش یافت. با این حال، بخشی از ارزش خود را بازیابی کرده است، با ادامه بازیابی یک واقعیت بالقوه. در نتیجه، نحوه عملکرد دارایی در آخر هفته طولانی مهم است که رعایت شود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها