|

پیش بینی مهم از قیمت دوج کوین و لایت کوین ها!

BITCOIN

شبکه TMS (TMSN) خود را به عنوان یک رهبر ثابت می کند و با 4300٪ جلوتر از Litecoin (LTC) و Dogecoin (DOGE) حرکت می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شبکه TMS (TMSN) موجی در دنیای رمزارز ایجاد کرده است و پتانسیل خود را به نمایش گذاشته و رقبای برجسته ای مانند Litecoin (LTC) و Dogecoin (DOGE) را پشت سر گذاشته است. شبکه TMS (TMSN) با افزایش خیره کننده 4300٪ در ارزش خود، موقعیت خود را به عنوان رهبر مستحکم کرده است. در این خبر، تحولات اخیر پیرامون شبکه TMS (TMSN) و اینکه چگونه از انتظارات بازار فراتر رفته و توجه سرمایه گذاران و علاقه مندان را به خود جلب کرده است را بررسی خواهیم کرد.

لایت کوین (LTC) نوسانات قیمت را هدایت می کند، در میان چالش های نظارتی انعطاف پذیری را حفظ می کند.

سفر لایت کوین (LTC) با نوسانات اخیر قیمت مخدوش شده است. لایت کوین (LTC) علیرغم اینکه بازار نزولی را در کنار سایر آلتکوین‌ها تحمل می‌کند، موفق شد از نظارت نظارتی که بسیاری از توکن‌ها با آن مواجه بودند، فرار کند که آنها را به عنوان «اوراق بهادار» می‌نامیدند. این تمایز نوری از امید را برای لایت کوین (LTC) در میان آب های متلاطم ارائه می دهد. در چند هفته گذشته، لایت کوین (LTC) نزدیک به 20 درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که توکن به طور قابل توجهی انعطاف پذیر است و نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 90 درصد افزایش داشته است. علیرغم چالش‌های فعلی، لایت کوین (LTC) توانسته است ارزش بازار ۶ میلیارد دلاری خود را حفظ کند و جذابیت پایدار خود را به نمایش بگذارد. با این حال، قیمت فعلی لایت کوین (LTC) 77.08 دلار است. لایت کوین (LTC) 81.34 درصد کمتر از بالاترین رکورد تاریخ 412.96 دلار است.

دوج کوین (DOGE) با حجم معاملات چشمگیر افزایش یافت و در بین سرمایه گذاران محبوبیت پیدا کرد

برخلاف Litecoin (LTC)، Dogecoin (DOGE) انعطاف پذیری خود را در بازار به نمایش گذاشته است. دوج کوین (DOGE) افزایش قابل توجهی در حجم معاملات را تجربه کرد و طی یک هفته از 1 ژوئن تا 7 ژوئن 300 درصد افزایش یافت. این افزایش نه تنها نشان دهنده علاقه رو به رشد به Dogecoin (DOGE) است بلکه محبوبیت آن را در بین سرمایه گذاران و معامله گران نیز بیشتر می کند. با فراتر رفتن حجم معاملات از مرز 500 میلیون دلار، Dogecoin (DOGE) نقدینگی بالایی در بازار به نمایش می گذارد. از آنجایی که بازار از نزدیک حجم معاملات Dogecoin (DOGE) و تاثیر آن بر عملکرد کلی بازار را زیر نظر دارد، سرمایه گذاران و علاقه مندان مشتاقانه منتظر تحولات بیشتر هستند. توانایی Dogecoin (DOGE) برای حفظ حرکت خود و سرمایه گذاری بر روی علاقه رو به رشد، نقش مهمی در تعیین مسیر آینده آن ایفا می کند. با این حال، قیمت فعلی Dogecoin (DOGE) 0.0619 دلار است. Dogecoin (DOGE) 91.64% کمتر از بالاترین قیمت تاریخ 0.74 دلار است.

شبکه TMS (TMSN) سرعت را تنظیم می‌کند و با چالش‌های سنتی بلاک چین مقابله می‌کند.

در حالی که لایت کوین (LTC) و Dogecoin (DOGE) با چالش های مربوطه خود دست و پنجه نرم می کنند، شبکه TMS (TMSN) به سرعت نفس گیر خود ادامه می دهد و رقبای خود را شگفت زده می کند. شبکه TMS (TMSN) کاستی‌های صرافی‌های سنتی را برطرف کرده است و مقیاس‌پذیری بی‌نظیری، سرعت تراکنش‌های فوق‌العاده سریع، کارمزدهای پایین، امنیت افزایش یافته و اکوسیستم کاربرپسند را ارائه می‌دهد. شبکه TMS (TMSN) که بر روی زنجیره اتریوم ساخته شده است، از سرعت رعد و برق و پردازش کارآمد تراکنش استفاده می کند و شفافیت و جامعیت را برای کاربران خود فراهم می کند. رشد قابل توجه شبکه TMS (TMSN) با پذیرش فزاینده آن در بین سرمایه گذاران و مشارکت های استراتژیک مشهود است. همانطور که پیش از پروژه های بلاک چین سنتی مانند Litecoin (LTC) و Dogecoin (DOGE) شتاب می گیرد، ارزش پیشنهادی پلت فرم و پتانسیل گسترش آن آشکار شده است. شبکه TMS (TMSN) با راه‌حل‌هایی که به مشکلات کلیدی معامله‌گران می‌پردازد، مانند مقیاس‌پذیری، سرعت تراکنش، و هزینه، خود را به‌عنوان راه‌حل غیرمتمرکز معاملاتی دارایی نهایی معرفی می‌کند. توکن شبکه TMS (TMSN) با افزایش بیش از 3000٪ در طول پیش فروش خود، در حال حاضر با قیمت 0.11 دلار معامله می شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها