|

شیبااینو در 365 روز به 1 دلار می رسد؟

shiba inu

شیبا اینو در 365 روز به 1 دلار می رسد؟ در ادامه یک بررسی واقعی وجود دارد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یک منبع مالی پیشرو پیش بینی کرد که شیبااینو می تواند در 365 روز به 1 دلار برسد و سودهای متحول کننده ای را به سرمایه گذاران برساند. داستانی با عنوان "3 Cryptos برای رسیدن به 1 دلار در سال 2023" در این هفته منتشر شد و سودهای عظیمی را برای SHIB پیش بینی کرد. یکی دیگر از رسانه های ارشد مالی پیش بینی کرد که SHIB و Cardano (ADA) ممکن است تا پایان سال به 1 دلار برسند. در حالی که تصور کردن اعداد خوب است، اما حقیقت با واقعیت فاصله زیادی دارد. 

شیبا اینو در حال حاضر با قیمت 0.00000848 دلار معامله می شود و یک "صفر" اضافی که در اوایل ماه مه به شاخص ها اضافه شد. قیمت آن در سه ماهه دوم سال 2023 بیشتر به سمت عقب حرکت می کند و باعث ضرر سرمایه گذاران خواهد شد. علاوه بر این، سرمایه‌گذاران نسبت به خرید در روند نزول‌ی تردید دارند، زیرا پای ترس از سقوط دیگر در میان است. 

احتمال اینکه Shiba Inu در سال آینده به یک دلار برسد در حال حاضر تقریبا غیرممکن است. برای اینکه SHIB به 1 دلار برسد، 99 درصد از عرضه آن باید با تقریباً 600 میلیارد توکن در گردش سوزانده شود.

در حال حاضر، هیچ مکانیزم سوختگی نمی‌تواند تریلیون‌ها توکن شیبا اینو را به کیف پول مرده ارسال کند. تنها احتمال واقع بینانه این است که SHIB بتواند «پنجمین صفر» خود را در رالی بعدی حذف کند و با چهار «صفر» معامله کند.

اگر بازارها بهبود یابند و وارد محدوده صعودی شوند، یک رالی می تواند باعث شود SHIB تنها یک یا دو صفر را حذف کند. این تنها در صورتی اتفاق می افتد که شیباریوم تریلیون ها توکن را هر سال بسوزاند و SHIB را به ندرت در دسترس قرار دهد. 

در زمان انتشار، شیبا اینو با قیمت 0.00000848 دلار معامله می شد و در معاملات 24 ساعته روز 0.5 درصد کاهش داشت. SHIB همچنین 90.16 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 0.00008616 دلار که در اکتبر 2021 به آن رسیده بود، افت کرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی