|

چند خبر دِبش رمزارزی از شیبااینو و ریپل!

Shiba Inu

شیتوشی کوساما می‌گوید اتفاقات بزرگی برای شیبا درحال رخ دادن است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیتوشی کوساما می‌گوید اتفاقات بزرگی برای شیبا درحال رخ دادن است. مدیر پروژه شیبا اینو، شیتوشی کوساما، پس از اشاره به پیشرفت‌های مهم شیبا اینو، جامعه این میم‌کوین را به هیجان آورد. شیتوشی کوساما، رهبر شیبا اینو، روز سه‌شنبه سکوت خود را شکست و از خیلی چیزهای بزرگی که درحال آماده شدن برای شیبا است صحبت کرد. او در پیامی در سرور دیسکورد شیبا به دنبال کنندگان اطمینان داد و گفت: "من اینجا هستم و جایی نمی‌روم، چیزهای خیلی فوق‌العاده‌ای در راه است" کوساما به تحولات مهمی که در پشت صحنه رخ می‌دهد اشاره کرد و سکوت خود را نشانه تعهد به پروژه خواند.

 

صرافی بایننس در حال بررسی راه‌حلی بالقوه برای کاهش ریسک معامله‌گران از طریق فراهم‌کردن امکان نگهداری وثیقه برخی از مشتریان نهادی به جای این پلتفرم در بانک است. این اقدام بایننس در پاسخ به درخواست‌های معامله‌گران سازمانی ارزهای دیجیتال برای افزایش اقدامات امنیتی پس از فروپاشی صرافی FTX در اواخر سال گذشته انجام می‌شود که منجر به زیان‌های قابل‌توجهی شد. طبق گزارش‌ها، این دسته از مشتریان بایننس خواهند توانست تا از سپرده‌های بانکی به‌عنوان وثیقه برای معاملات مارجین در بازارهای اسپات و مشتقه استفاده کنند. به نظر می‌رسد که فلوبنک در سوئیس و بانک فریک در لیختن اشتاین٬ دو واسطه احتمالی برای این سرویس جدید باشند.

 

ریپل در تایم‌فریم روزانه، قیمت زمانی که در محدوده حمایتی ۰.۴۱ دلار قرار گرفته بود، عنوان شده بود که در صورت مشاهده فشار خریداران و تشکیل کندل صعودی در کف تریدینگ رنج، قیمت پتانسیل رشد تا سقف تریدینگ رنج را خواهد داشت. تحرکات قیمت مطابق تحلیل بود و قیمت دقیقا از محدوده‌ ذکر شده تاکنون حدود ۳۰٪ رشد را تجربه کرده است.

اکنون سناریو محتمل برای میان‌مدت، اصلاح قیمت و برگشت قیمت از همین نواحی است. در صورت مشاهده فشار فروش در سقف تریدینگ رنج و تشکیل یک کندل نزولی قوی روزانه، مسیر ریزش تا کف تریدینگ رنج هموار خواهد شد. حمایت‌های مهم پیش‌ روی قیمت به ترتیب‌، محدوده ۰.۴۱ الی ۰.۳۳ دلار است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها