|

بررسی مهم از قیمت و میگوهای بیت کوین!

بیت‌کوین

تعداد بیت کوین‌هایی که توسط میگوهای بیت کوین نگهداری می‌شود، رکورد تاریخی جدیدی را ثبت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت بیت کوین به ۲۶هزار و ۹۱۴ رسیده است. بیت‌کوین با افت ناچیز ۰.۰۸درصدی در حال حاضر برابر ۲۶هزار و ۹۱۴ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار بیت‌کوین برابر ۵۲۱میلیارد دلار و نسبت دامیننس (نسبت ارزش بازار بیت‌کوین به ارزش بازار رمزارز) برابر ۴۵.۵۷ درصد است.

همچنین تعداد بیت کوین‌هایی که توسط میگوهای بیت کوین نگهداری می‌شود، رکورد تاریخی جدیدی را ثبت کرده است. منظور از اصطلاح میگوهای بیت کوین در بازار ارز دیجیتال، سرمایه‌گذارانی است که کمتر از یک عدد بیت کوین را در پورتفوی خود دارند. بر اساس داده‌های Glassnode، مجموع ذخایر میگوهای بیت کوین به عدد 1.3 میلیون بیت کوین رسیده است. در ماه‌های گذشته، میزان سرمایه‌گذاری توسط این گروه، روند افزایشی داشته است. این گروه به‌طور متوسط در هر ماه ۲۶,۰۰۰ توکن جدید خریداری می‌کنند.

به طور کلی افزایش تعداد سرمایه‌گذاران خرد نشانه سلامت بیت کوین در بلندمدت است. همچنین، افزایش سرمایه‌گذاری این گروه نشان‌دهنده اعتماد به رشد و پتانسیل این رمزارز محبوب است.

از طرفی سینتیا لومیس، سناتور جمهوری‌خواه ایالات متحده آمریکا، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که قانون‌گذاری بیت کوین و فناوری‌های مرتبط با آن یک مسئله امنیتی و ملی است. او عقیده دارد که دولت ایالات متحده نسبت به بدهی‌های مالی خود غیرمسئول بوده و بیت کوین را پناهگاهی غیرمتمرکز و امن برای شهروندان آمریکایی توصیف کرد. لومیس تأکید کرده که برخلاف استخراج نفت و گاز، استخراج بیت کوین را می‌توان در یک فضای بسته انجام داد و از ورود گاز متان ایجادشده توسط آن به جو جلوگیری کرد. 

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی