|

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین و اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته

قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال ۱۹ خرداد ۱۴۰۱؛ درجا زدن بیت‌کوین در کانال ۳۰ هزار دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز ۳۰ هزار و ۲۵۰ دلار بود. این رقم بازدهی مثبت یک‌دهم درصدی بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته را نشان می‌دهد

لینک کوتاه کپی شد

بیت‌کوین به‌عنوان سردمدار بازار ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته نوسان محدودی داشته و همین روند را برای انواع ارز دیجیتال سرشناس شاهد هستیم. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز یک‌دهم درصد نسبت به دیروز افزایش پیدا کرد و به ۳۰ هزار و ۲۵۰ دلار رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو، اتریوم که بعد بیت‌کوین بیشترین سهم را از بازار به خود اخصاص داده، در این مدت مثبت نیم‌درصد بازدهی داشته است. این رقم برای ترون نزدیک مثبت یک درصد و برای دوج‌کوین و کاردانو دقیقا صفر درصد برآورد می‌شود.

قیمت بیت‌کوین؛ ۳۰ هزار و ۲۵۰ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز پنجشنبه ۱۹ خرداد ۳۰ هزار و ۲۵۰ دلار بود. این رقم بازدهی مثبت یک‌دهم درصدی بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته را نشان می‌دهد، چون قیمت بیت‌کوین صبح دیروز ۳۰ هزار و ۲۱۰ دلار بود و در این مدت نوسان قیمت بیت‌کوین محدوده بوده است. بالاترین قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ هزار و ۷۵۰ دلار و کمترین ارزش آن ۳۰ هزار و ۱۰۷ دلار به‌ثبت رسیده است. بازدهی هفتگی بیت‌کوین نیز با درنظرگرفتن رقم ۲۹ هزار و ۷۹۰ دلار در پنجشنبه ۱۲ خرداد، رقم ناچیز مثبت یک‌ونیم درصد برآورد می‌شود.

بیت کوین

حجم کل معاملات بیت‌کوین صبح امروز ۵۷۶ میلیارد و ۴۱۸ میلیون دلار بود و نزدیک ۴۴ درصد از سهم کل بازار به این ارز دیجیتال اختصاص داشت. بالاترین قیمت بیت‌کوین روز ۱۹ آبان پارسال به‌ثبت رسید و حالا قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین حدود ۵۵ درصد پایین‌تر از آن زمان یعنی ۶۸ هزار و ۶۶۴ دلار قرار گرفته است.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۷۹۵ دلار

قیمت اتریوم امروز پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۰ دلار نسبت به دیروز افزایش پیدا کرد. قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز هزار و ۷۹۵ دلار بود و درقیاس با دیروز معادل نیم‌درصد رشد داشت. بیشترین و کمترین قیمت اتریوم در شبانه‌روز گذشته به‌ترتیب هزار و ۸۲۵ دلار و هزار و ۷۸۰ دلار به‌ثبت رسیده و این موضوع نشان از رفت‌وبرگشت‌های محدود این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته دارد. بازدهی هفتگی اتریوم نیز منفی یک درصد است و شاهد درجا زدن‌های این ارز دیجیتال در روز‌های گذشته هستیم.

اتریوم

حجم کل بازار اتریوم صبح امروز ۲۱۷ میلیارد و ۱۸۲ میلیون دلار بود و این رقم سهم ۱۷ درصدی این ارز دیجیتال از کل بازار را نشان می‌داد. قیمت اتریوم صبح امروز ۶۳ درصد پایین‌تر از اوج قیمت خود در روز ۱۹ آبان پارسال قرار داشت. آن روز هر واحد اتریوم معادل چهار هزار و ۸۵۱ دلار معامله می‌شد.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت لحظه‌ای کاردانو صبح امروز پنجشنبه ۱۹ خرداد ۰.۶۴۰ دلار بود و بازدهی روزانه این ارز دیجیتال صفر درصد به‌ثبت رسید. صبح دیروز هر واحد کاردانو را با همین رقم معامله می‌کردند. علاوه بر کاردانو، شیبا، دوج‌کوین و ترون نیز در ۲۴ ساعت گذشته نوسان محدودی داشتند. قیمت ترون از ۰.۰۸۰ دلار به ۰.۰۸۱ دلار رسیده است و ارزش سیزدهمین ارز دیجیتال مهم بازار در این مدت ۱.۲ درصد رشد داشته است.

آن‌هایی که در کیف پولشان دوج‌کوین داشتند، ظرف ۲۴ ساعت گذشته ارزش دارایی‌شان هیچ تغییری نکرده است. قیمت دوج‌کوین صبح امروز مثل روز گذشته ۰.۰۷۹ دلار بود. نمودار ارز شیبا هم نشان می‌دهد قیمت این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته روی رقم ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار بوده و بازدهی این یکی هم صفر درصد محسوب می‌شود.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

قیمت هفته قبل

قیمت دیروز

قیمت امروز

بیت‌کوین

۲۹ هزار و ۷۹۰ دلار

۳۰ هزار و ۲۱۰ دلار

۳۰ هزار و ۲۵۰ دلار

اتریوم

هزار و ۸۱۵ دلار

هزار و ۷۸۵ دلار

هزار و ۷۹۵ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

کاردانو

۰.۵۵۵

۰.۶۴۰ دلار

۰.۶۴۰ دلار

ترون

۰.۰۸۲ دلار

۰.۰۸۰ دلار

۰.۰۸۱ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۸۰ دلار

۰.۰۷۹ دلار

۰.۰۷۹ دلار

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها