|

اخطاری مهم به کاربران!

زنگ خطر بیت کوین؛ درحال خداحافظی از رمزارزها؟

Bitcoin

اخطار تاجران برتر به گاوهای بیت کوین و کریپتو -چشم انداز جدید در راه است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یک تحلیلگر رمزارز که به دلیل محاسبه دقیق کف بیت کوین در سال 2018 شناخته شده است، هشداری درباره مسیر کوتاه مدت بیت کوین صادر می کند. تحلیلگر مستعار Smart Contracter می گوید به نظر می رسد BTC آماده بازگشت و در حال خروج از بازار است.

این معامله گر که به استفاده از تئوری موج الیوت به عنوان یک تکنیک اولیه معروف است، معتقد است که بیت کوین به راحتی می تواند در کوتاه مدت به 22000 دلار کاهش یابد.

از طرفی Smart Contracter همچنین به قدرت بالقوه دلار اشاره می کند که به تازگی از سطح تاریخی حمایت و مقاومت جهش کرده است. که SFP هفتگی در $DXY مستقیماً زنگ خطر را برای من به صدا در می آورد.

مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر همکار، می گوید که بیت کوین به طور منطقی می تواند راه سالمی برای تصحیح تا 20000 دلار پیدا کند.

با این حال، پوپ با استفاده از این تصور که بازارها تمایل دارند به سمتی تغییر کنند که بیشترین خطر را ایجاد می کند، BTC می تواند به همین راحتی به روند صعودی خود ادامه دهد.

از نظر تئوری، اصلاح به 20000 دلار بسیار منطقی است و فرصتی عالی برای خرید بیت کوین خواهد بود. با این حال، اکثر مردم منتظرند تا این اصلاح اتفاق بیفتد، زیرا گروه بزرگی به حاشیه رفته است. از این نظر، ادامه به سمت بالا حداکثر درد است.»

بیت کوین پس از سقوط به زیر 16000 دلار در نوامبر، روز چهارشنبه به بالاترین سطح محلی 24182 دلار رسید. از آن زمان به بعد به قیمت فعلی 23330 دلار در زمان انتشار بازگشت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها