|

پیش بینی قیمت برتر بیت کوین!

در چه صورت بیت کوین به اوج می رسد؟

Bitcoin

با افزایش مجدد نرخ بهره توسط فدرال رزرو، بیت کوین ثابت می ماند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت کوین و بقیه بازار ارزهای دیجیتال پس از اعلام امروز فدرال رزرو مبنی بر اینکه بانک مرکزی نرخ بهره را 25 واحد پایه افزایش داده، ثابت مانده است.

این حرکت که با انتظارات بازار همسو بود، نرخ ها را از 4.5 درصد به 4.75 درصد افزایش داد، که بالاترین نرخ وجوه فدرال در دهه های اخیر بوده است. فدرال رزرو سال گذشته افزایش شدید نرخ ها را در تلاش برای کاهش تورم بی سابقه آغاز کرد که بر ارزش سهام، سهام و دارایی های رمزنگاری تاثیر منفی گذاشته است.

بر اساس گزارش CoinGecko، بیت کوین، بزرگترین ارز رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار، در زمان نوشتن معامله به قیمت 23029 دلار بود که در یک ساعت گذشته 0.3 درصد افزایش داشت. اکنون 66.4 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 69044 دلار کاهش یافته است.

اتریوم، دومین دارایی بزرگ دیجیتال، به همین میزان افزایش یافت و دست به دست و به قیمت 1577 دلار معامله شد. اتریوم 67.6 درصد از اوج خود 4878 دلار کاهش یافته است.

هر دو دارایی در هفته گذشته افزایش یافته اند - بیت کوین نزدیک به 2٪. اتریوم 1.3 درصد

جیمز باترفیل، رئیس بخش تحقیقات CoinShares به Decrypt گفت که بیانیه امروز فدرال رزرو افزود: "هیچ چیز جدیدی برای حرکت واقعی بازارها وجود ندارد." جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، "سعی کرده است با بیان اینکه کار انجام نشده است، اما بازارها آن را نمی خرند، جنگ طلبی را بیان کند."

بیت کوین معمولاً بازار سهام را دنبال می کند زیرا دارایی "ریسک" است. این بدان معنی است که قیمت آن می تواند نوسان داشته باشد - درست مانند سهام، سرمایه‌گذاران دارایی‌های «ریسک‌پذیر» را فروخته‌اند، زیرا فدرال رزرو نرخ‌های بهره را افزایش داده است تا تورم بالای 40 سال را تحت کنترل داشته باشد.

این به این دلیل است که وقتی نرخ‌های بهره بالا هستند، سرمایه‌گذاران «پناهگاه‌های امن» مانند طلا یا دلار آمریکا را ترجیح می‌دهند.

و امروز، فدرال رزرو اعلام کرد که به افزایش نرخ بهره ادامه خواهد داد – البته نه به اندازه سال گذشته که نرخ بهره را 75 واحد پایه چهار بار افزایش داد.

فدرال رزرو در بیانیه ای اعلام کرد: کمیته پیش بینی می کند که افزایش مستمر در محدوده هدف برای دستیابی به موضع سیاست پولی که به اندازه کافی محدود کننده باشد تا تورم را در طول زمان به 2 درصد بازگرداند، مناسب باشد.

پاول روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «تورم همچنان بسیار بالاست. "کار هنوز تمام نشده است."

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها