|

پیشگویی بسیار کار آمد!

سیگنال بسیار مهم و جنجالی از شیبااینو!

shibainu

قیمت شیبا اینو (SHIB) با وجود افت بازار افزایش یافت؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت شیبااینو (SHIB) در داخل یک مثلث متقارن تثبیت می‌شود که انتظار می‌رود از آن جدا شود. این می تواند قیمت را به 0.0000135 دلار برساند.

تحلیل تکنیکال بازه زمانی هفتگی برای قیمت SHIB صعودی است. دو دلیل اصلی برای این روند وجود دارد:

ابتدا یک الگو دوتایی تشکیل شده است که الگوی یک صعودی است و کف دوگانه در منطقه حمایت بلندمدت 0.0000083 دلاری شکل گرفت و بر اعتبار آن افزود.

دوم، RSI هفتگی واگرایی مثبت همراه با دو کف (خط سبز) را نشان داد. واگرایی در چنین دوره های زمانی طولانی غیر معمول است. بنابراین، این ممکن است باعث افزایش قابل توجهی شود.

منطقه مقاومت اصلی در بازه زمانی هفتگی با قیمت متوسط ​​0.0000175 دلار است. بنابراین، اگر قیمت توکن SHIB دو الگو را تأیید کند، پتانسیل روندصعودی قابل توجهی وجود دارد.

پیش بینی قیمت شیبااینو

تجزیه و تحلیل تکنیکال نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت از خط مقاومتی نزولی در 13 ژانویه خارج شد و پنج روز بعد به 0.0000129 دلار رسید. از آن زمان قیمتش کاهش یافته است.

در حالی که RSI روزانه نیز در حال کاهش است، هنوز هیچ واگرایی نزولی ایجاد نکرده است. در نتیجه، مشخص نیست که آیا این افزایش تا 0.0000135 دلار ادامه خواهد داشت یا اینکه رالی شتاب خود را از دست داده و معکوس خواهد شد. در مورد دومی، قیمت شیبا اینو می تواند خط مقاومت را در 0.0000900 دلار دوباره آزمایش کند.

بازه زمانی کوتاه مدت شش ساعته نشان می دهد که قیمت شیبا اینو در داخل یک مثلث متقارن معامله می شود. در حالی که مثلث یک الگوی خنثی در نظر گرفته می شود، اغلب ادامه می دهد. از آنجایی که پس از یک حرکت صعودی به وجود می آید، احتمال خروج از آن محتمل ترین سناریو خواهد بود. در نتیجه، بازه زمانی شش ساعته از احتمال افزایش قیمت SHIB تا 0.0000135 دلار پشتیبانی می کند.

شکست از الگوی مثلث این پیش‌بینی صعودی قیمت شیبا اینو را برای فوریه بی‌اعتبار می‌کند. در این صورت، قیمت شیبا اینو می‌تواند تا سطح حمایت اصلاحی 0.5 فیب در 0.0000103 دلار، که یک ناحیه پشتیبانی افقی نیز است، سقوط کند.

برای جمع‌بندی، محتمل‌ترین پیش‌بینی قیمت شیبا اینو برای فوریه، خروج از مثلث و افزایش تا 0.0000135 دلار است. از سوی دیگر، بسته شدن به زیر خط حمایت مثلث، این پیش‌بینی صعودی قیمت شیبا اینو را باطل می‌کند و می‌تواند افت تا 0.0000103 دلار را تسریع کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی