|

برنامه‌های جدید دولت!

نقشه جدید جوبایدن برای ارزهای دیجیتال!

shibainu

برنامه‌های جدید دولت جو بایدن برای ارزهای دیجیتال!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به منظور مبارزه با تأمین مالی غیرقانونی و تسهیل تحقیقات در مورد نسخه‌های دیجیتالی دلار در ایالات متحده، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، به آژانس‌های فدرال دستور داده که تمرکز بیشتری بر بازار ارزهای دیجیتال که به سرعت در حال گسترش است، داشته باشند.

به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارزنیوز بر اساس بیانیه‌ای که توسط مقامات ارشد ایالات متحده از جمله برایان دیز، رئیس شورای اقتصاد ملی و جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی منتشر شده، دولت بایدن اولویت‌های خود برای تحقیق و توسعه دارایی‌های دیجیتال را در چند ماه آینده اعلام خواهد کرد.

مقامات بر این باورند که سازمان‌های دولتی ایالات متحده باید به تلاش‌های خود برای افزایش اجرا و صدور دستورالعمل‌های جدید برای ارزهای دیجیتال ادامه دهند. این دستورالعمل‌های جدید باید شامل مواردی باشند که خطرات مرتبط با دارایی‌های دیجیتال را کاهش دهند و ارتباط آنها با مؤسسات مالی را محدود ‌کنند.

دولت بایدن معتقد است که عمیق شدن ارتباط بین ارزهای دیجیتال و سیستم‌های مالی اصلی، اشتباه بزرگی است.

همچنین در این بیانیه به کنگره توصیه شده که استانداردهای افشا و شفافیت را برای کسب‌وکارهایی با محوریت رمزارزها، افزایش دهد و جریمه‌هایی را برای نقض قوانین حاکم بر پول غیرقانونی اعمال کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها