|

رکوردی جدید!

نبرد سهمگین بین گاوها و خرس های بیت کوین چیست؟

bitcoin

بیت کوین برای اولین بار در سال 2023 به بالای 24000 دلار رسید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت‌کوین همچنان در تمام بازه‌های زمانی کوتاه و میان‌مدت سبز به نظر می‌رسد، زیرا ارز دیجیتال قلمرو از دست رفته را دوباره تسخیر می‌کند. در زمان نوشتن این مقاله، قیمت بیت کوین بالاتر از علامت روانی قابل توجه 24000 دلار بود و به نظر می رسد آماده است تا سطوح مقاومت را در هم بشکند. 

نیروهای مغناطیسی که بیت کوین را به سمت صعود سوق می دهند

 بیت کوین از 9 ژانویه روند صعودی داشته است. در آن زمان، ارز دیجیتال از میانگین متحرک ساده 200 روزه (SMA) عبور کرد، یک سطح بحرانی که از لحاظ تاریخی به عنوان حمایت و مقاومت در طول روندهای اصلی بازار عمل کرده است.

در این سطوح، بازیکنان بزرگ انتخاب می‌کنند که از دارایی‌های بیت‌کوین خود انباشته یا سود ببرند. همانطور که در نمودارها مشاهده می شود، زمانی که ارز دیجیتال زیر SMA 200 روزه خود بود، بازار از قیمت های پایین استفاده و انباشت تهاجمی را آغاز کرد. 

این انباشت شبیه پایین ترین قیمت بیت کوین 2019 است که قبل از رالی عظیم 2021 به بالاترین رکوردهای جدید رسیده است. بازپس گیری SMA 200 روزه هم تغییر در روندها و هم در شرایط بازار را پیش بینی کرد. به گفته سامسون مو، حامی و مدیرعامل قدیمی بیت کوین در ژانویه 3، این سطوح تأثیر زیادی بر بازار بیت کوین دارند.

پشت رالی بیت کوین چه خبر است؟ عملکرد مثبت در بازارهای مالی قدیمی، بهبود شرایط اقتصاد کلان، زیرا فدرال رزرو ایالات متحده 25 نقطه پایه (bps) و افزایش حجم معاملات نقدی BTC را اعلام کرد. این سه عامل از آنچه به نظر می رسد روند پایداری برای سال 2023 دارد حمایت می کند. پس از یک دوره طولانی فشار فروش، حرکت نزولی قیمت و انباشت، به نظر می رسد گاوها آماده برای تصاحب بازار هستند. در کوتاه مدت، اگر این روند ادامه یابد، بیت کوین می تواند به سمت منطقه 30000 دلاری روند صعودی داشته باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها