|

زیر و رو شدند؟

حماسه ای که سر دوج کوین و بیت کوین پیش اومد!

Dogecoin

دوج کوین 8 درصد، بیت کوین به زیر 23 هزار دلار سقوط کرد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت کوین پس از ناکامی غلبه بر 24000 دلار سقوط کرد و در یک مقطع بیش از 1500 دلار کاهش یافت.اکثر آلتکوین ها امروز نیز مانند دیروز در منطقه قرمز هستند. با این حال، Dogecoin به عنوان برترین عملکرد امروز ظاهر شد.

بیت کوین زیر 23 هزار دلار

همانطور که CryptoPotato اوایل امروز گزارش داد، ژانویه 2023 در مسیر تبدیل شدن به بهترین ماه دارایی در بیش از یک سال گذشته است. این به این دلیل است که بیت کوین در ابتدای سال زیر 17000 دلار بود و در 31 روز بعد تقریباً 40 درصد افزایش یافته است.

دیروز زمانی که گاوها شروع به حرکت چشمگیر دیگری کردند منجر به فاصله گرفتن از 24000 دلار شد، این رقم حتی بالاتر بود که به بالاترین قیمت بیت کوین از اواسط آگوست 2022 تبدیل شد.

با این حال، خرس ها به سرعت حضور خود را یادآوری کردند و تقریباً بلافاصله بیت کوین را به سمت جنوب هل دادند. در ساعات بعد، ارز دیجیتال به 23000 دلار سقوط کرد و به پایین ترین سطح روزانه 22400 دلار (در Bitstamp) ادامه داد.

علیرغم اینکه بیت کوین از آن زمان تا حدی بهبود یافته است، هنوز هم زیر 23000 دلار مبارزه می کند. ارزش بازار آن به 440 میلیارد دلار کاهش یافته  و تسلط آن بر alts ضربه کوچکی خورده اکنون به 42.4٪ رسیده است.

پامپ های  دوج کوین

اکثر آلتکوین ها در پایان هفته گذشته سودهای چشمگیری را به دست آوردند، اما روندها اکنون تغییر کرده و اتریوم در آخر هفته به بالای 1600 دلار رسید، اما دو روز متوالی افت قیمت آن را به 1570 دلار رسانده است.

Ripple، Cardano، Polygon، OKB، Solana، Polkadot و Avalanche نیز کمی در قرمز نسبت به alt های بزرگتر قرار دارند.

بایننس کوین، شیبا اینو و لایت کوین از معدود موارد استثنا هستند که سود ناچیز دارند. با این حال، Dogecoin به عنوان بهترین عملکرد امروزی برجسته است. DOGE 8 درصد افزایش یافته است زیرا ایلان ماسک اشاره کرد که توییتر به زودی می تواند پرداخت های رمزنگاری شده را یکپارچه کند.

با این حال، ارزش بازار کل دارایی‌های کریپتو بیش از 15 میلیارد دلار در یک روز کاهش یافته است و در CMC به 1.040 تریلیون دلار کاهش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی