|

آیا برای خرید شیبا اینو خیلی دیر شده است؟

پیشگویی مهم از شیبااینو، برای خرید خیلی دیره؟

shibainu

آیا برای خرید شیبا اینو خیلی دیر شده است؟ کارشناسان Crypto پیش بینی قیمت SHIB خود را ارائه می دهند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از محبوب‌ترین توکن‌های ERC-20 مبتنی بر اتریوم و دومین کوین بزرگ میم الهام‌گرفته از سگ‌ها پس از Dogecoin، در روز دوشنبه از بازار خارج شد. SHIB/USD آخرین بار در روز دوشنبه در اواسط 0.000011 دلار با اندکی بیش از 3.5 درصد کاهش دست خود را تغییر داد که اکنون حدود 10 درصد از اوج ماهانه قبلی نزدیک به سطح 0.000013 دلار کاهش یافته است.

روند نزولی گسترده در بازارهای کریپتو و دارایی‌های ریسک در فضای مالی سنتی در میان احتیاط پیش از یک هفته بزرگ از رویدادهای ریسک کلان (از جمله جلسات فدرال رزرو، ECB و BoE به علاوه مشاغل ایالات متحده، ISM و داده‌های اعتماد مصرف‌کننده) عامل اصلی تاثیرگذار برقیمت SHIB است. اماکریپتو همچنان در مسیر رشد بیش از 43 درصدی در این ماه است که بهترین ماه آن از اکتبر 2021 است، زمانی که رشد خیره کننده 830 درصدی را تجربه کرد.

مکان بعدی برای SHIB؟

از زمان شکست شیبا اینو به بالاتر از میانگین متحرک ساده 200 روزه (SMA) در اوایل این ماه  اولین شکست پایدار بالاتر از این سطح از سال 2021 - صدای گاوها بیشتر شده است. با این حال، آنها باید مراقب باشند که در اوایل این ماه، SHIB شاهد پیشرفت فنی نزولی قابل توجهی بود.

SHIB/USD یک روند نزولی را تأیید کرد که روندای اوجی ماه آگوست، اکتبر 2022 و ژانویه 2023 را به هم مرتبط می‌کند، که نشان می‌دهد سوگیری کوتاه‌مدت این ارز دیجیتال می‌تواند به سمت نزولی باشد. اگر رویدادهای کلان این هفته بر کریپتو تاثیر بگذارد (مثلاً فدرال رزرو خیلی بیشتر از آنچه انتظار می رود برخورد کند)، معامله گران SHIB باید مراقب باشند که توکن کریپتو به ناحیه پشتیبانی 0.000011 دلار چگونه واکنش نشان می دهد. یک شکست در اینجا می تواند در را برای بازدهی زیر 0.000010 دلار باز کند.

shib-2___media_library_original_1787_781

کارشناسان Crypto پیش بینی قیمت SHIB خود را ارائه می دهند

به گفته John Isige، تحلیلگر Cryptonews.com، شکستن بالاتر از الگوی نمودار ذکر شده در بالا، راه را برای آزمایش قله های اکتبر و آگوست در سطوح 0.000015 دلار و 0.000018 دلار باز می کند. Isige داده‌های IntoTheBlock را مشخص  می‌کند که نشان می‌دهد «توکن‌های SHIB با سود غیرقابل تحقق بیشتر از آن‌هایی هستند که زیان‌های محقق نشده و در نقطه سربه‌سر را با هم تجربه می‌کنند».

به گفته Isige، مدل IOMAP IntoTheBlock «نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران مایل به حمایت از افزایش قیمت Shiba Inu در مقابل فروش توکن هستند، به خصوص با راه‌اندازی پروتکل Shibarium در افق». برای مرجع، مدل IOMAP در پایان هفته گذشته نشان داد که 69.95٪ از عرضه توکن SHIB "در پول" است (یعنی روی یک سود تحقق نیافته نشسته است)، در حالی که 27.15٪ بدون پول و حدود 3.2٪ در بازار است.

در بلندمدت و بر اساس انتظارات که توسعه دهندگان Shiba Inu به افزایش کاربرد توکن از طریق گسترش اکوسیستم شیبا اینو web3 ادامه خواهند داد، تحلیلگران در انجمن Business 2 نسبت به SHIB در سال 2023 خوش بین هستند. "دارایی بخش مهمی از Shibaverse و ShibaSwap، و این موارد استفاده می‌تواند به رساندن آن به 0.000040 دلار کمک کند.

آنها می افزایند: «با توجه به اینکه توسعه دهندگان Shiba Inu هنوز روی Metaverse و صرافی غیرمتمرکز خود کار می کنند، و جامعه Shiba Inu انتظار می رود حتی بیشتر از این رشد کند، تخمین می زنیم که قیمت SHIB می تواند تا پایان سال 2025 از 0.0001 دلار عبور کند.

آیا برای خرید شیبا اینو (SHIB) خیلی دیر است؟

پرسیدن اینکه آیا برای خرید یک دارایی خیلی دیر شده است، هرگز سوال درستی نیست. پاسخ  واحدی ندارد. سوال درست این است که آیا یک دارایی باید خریداری شود یا خیر؟ و این بستگی به این دارد که یک سرمایه گذار چگونه چشم انداز عملکرد بلندمدت قیمت خود را قضاوت می کند.

اگر فکر می کنید SHIB احتمالاً در سال های جاری به طور قابل توجهی در قیمت افزایش می یابد، بر اساس تحقیقات خود، احتمالاً ارزش خرید مقداری را دارد. اگر نه، پس دوری کنید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی