|

هدیه نیم میلیون دلاری!

هدیه ای برای ایلان ماسک و کاربرانش!

Bitcoin

هدیه نیم میلیون دلاری به ایلان ماسک..

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- گروهی از طرفداران ایلان ماسک و بنیان‌گذاران توکن ایلان گوت، مجسمه‌ای ششصد هزار دلاری را برای هدیه روز شکرگزاری به وی به دفتر مرکزی تسلا منتقل کرده‌اند.

به گزارش شایانیوز به نقل از تجارت نیوز هم بنیان‌گذار توکن ایلان گوت (Elon Goat)، مجسمه‌ای با وزن ۶ تن را برای هدیه به ایلان ماسک ساخته است و روز گذشته آن را به دفتر مرکزی تسلا در آستین، تگزاس ارسال کرده است. شکل این مجسمه نقره‌ای بزرگ، چهره سرشناس دنیای رمزارز، ایلان ماسک با گردنبندی طلایی رنگ با نماد دوج‌کوین بر روی بدن یک بز است.

این مجسمه بر روی یک راکت قرار گرفته است و قابلیت جابجایی دارد. این راکت می‌تواند به سمت آسمان نشانه‌گیری شود، به شکلی که قرار است پرتاب شود. لوله‌های گاز نیز در بدنه راکت تعبیه شده‌اند.

2222

ماجرای مجسمه شش تنی به ایلان ماسک

گروهی از کارآفرینان و طرفداران این چهره‌ی جنجالی در دفتر مرکزی تسلا منتظر ماندند تا شخصا این هدیه مجلل را به ماسک تحویل بدهند. این طرفداران دو آتیشه، ایلان ماسک را برترین چهره تاثیر گذار جهان (greatest of all time) و به اختصار GOAT می‌دانند. این گروه ۱۵ نفره، نزدیک به دو ساعت منتظر ایلان ماسک ماندند تا مجسمه ۶۰۰ هزار دلاری را به او کادو دهند اما خبری از وی نشد.

یکی از مسئولان امنیتی تسلا به این گروه اطلاع داد که گروه امنیتی نمی‌تواند این مجسمه را از طرف آقای ماسک تحویل بگیرد و اگر ایلان ماسک این هدیه را قبول کند، مسئولین امنیتی مکانی برای قرارگیری آن آماده خواهند کرد. ایلان ماسک تاکنون واکنشی نسبت این هدیه روز شکرگزاری گران‌قیمت نشان نداده است.

الک ولورت، بنیان‌گذار توکن ایلان گوت و مدیر بازاریابی این توکن اعلام کرده است که این گروه قصد دارند تا در محوطه بیرون شرکت تسلا چادر بزنند و منتظر ایلان ماسک برای تحویل هدیه بمانند. ولورت گفت:« ما تا جایی که ممکن باشد اینجا خواهیم ماند. من شنیده‌ام که برخی از افراد حتی می‌خواهند خود را با طناب به مجسمه ببندند تا ایلان ماسک از راه برسد.»

هدف ساخت هدیه برای ایلان ماسک

بخش بالایی این مجسمه گران قیمت توسط مجسمه ساز کانادایی، کوین استون ساخته شده است. او برای ساخت سر مجسمه ایلان ماسک بیش از شش ماه زمان صرف کرده است. بخش راکت مانند و بدن بز مانند این مجسمه در مکان‌های دیگری ساخته شده است تا سرعت ساخت افزایش یابد. همچنین، برای حمل مجسمه از تریلی ۷۰ فوتی (۲۰ متری) استفاده شده است.

این مجسمه مسیر کالیفرنیا، آریزونا و واشینگتن را گذرانده است تا به دفتر مرکزی تسلا در آستین تگزاس برسد. راننده تریلی حامل این مجسمه اعلام کرده است که همه افرادی که در طول مسیر این مجسمه را دیده‌اند، توانسته‌اند چهره ایلان ماسک را به درستی تشخیص بدهند. هدف اصلی پشت پرده این هدیه ۶۰۰ هزار دلاری، امید برای توییت ایلان ماسک درباره این مجسمه و جذب مشتریان جدید برای توکن ایلان گوت است.

ایلان ماسک

توکن ایلان گوت

مدیران این توکن با هدف بازاریابی توکن‌شان توسط ایلان ماسک این هدیه را برای وی آماده‌ کرده‌اند. این توکن از سال ۲۰۲۲ اقدام عرضه شده است. توکن ایلان گوت در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۸۴ دلار در بازار معامله می‌شود. بالاترین قیمت ثبت شده در تاریخ این توکن معادل با ۰.۰۰۳۴ دلار فوریه ۲۰۲۲ بوده است.

ایلان ماسک

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها