|

نظر سرمایه‌گذاران بزرگ درباره آینده بیت کوین..

اتهام جدیدی که به بیت کوین زدند باعث نابودی آن شد؟

Bitcoin

نظر سرمایه‌گذاران بزرگ درباره آینده بیت کوین پس از ورشکستگی صرافی FTX!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نویسنده مشهور کتاب پرفروش پدر پولدار پدر بی‌پول، رابرت کیوساکی، علیرغم فروپاشی صرافی ارزهای دیجیتال FTX، همچنان نسبت به بیت کوین خوش بین است. او تاکید کرد که نمی توان بیت کوین را به خاطر اقدامات سم بانکمن-فرید، مدیرعامل سابق FTX مقصر دانست. کیوساکی پس از گوش دادن به سخنان ماس که مشکلات FTX و اقدامات کلاهبرداری متعددی را که ظاهراً توسط مدیرعامل سابق آن سم بنکمن-فرید (SBF) انجام شده است.

کیوساکی در اظهارات جدید خود می‌گوید:

من هنوز هم نسبت به بیت کوین خوش‌بین هستم. بیت کوین با سم بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried) یکی نیست. مشکل از بیت کوین نیست، بلکه از FTX است.خانم‌ها و آقایان، من همچنان طرفدار بیت کوین هستم؛ چون معتقدم که بیت کوین قوی است.

این نویسنده مشهور ورشکستگی FTX را "یکی از بزرگترین کلاهبرداری های تاریخ" نامید. او همچنین توضیح داد: "FTX یک طرح پانزی است.کیوساکی خاطرنشان کرد که نمی‌توان بیت‌کوین را برای سقوط FTX و سم بنکمن-فرید مقصر دانست، همانطور که اگر صندوق‌های قابل معامله در مبادلات نقره (ETF) سوء مدیریت شوند، نمی‌توان نقره را مقصر دانست. او فاش کرد که نقره و طلای زیادی دارد اما هیچ ETF نقره یا طلا ندارد.

در واقع، کیوساکی معتقد است که نمی‌توان بیت کوین را به خاطر اقدامات بنکمن-فرید، مدیرعامل سابق صرافی FTX مقصر دانست، همانطور که اگر صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) نقره به درستی مدیریت نشوند، نمی‌توان نقره را سرزنش کرد. او همچنین فاش کرد که نقره و طلا زیادی دارد، اما در هیچ ETF نقره یا طلایی سرمایه‌گذاری نکرده است.

کیوساکی بارها در مورد سقوط بازارهای سهام، اوراق قرضه و املاک هشدار داده و از سرمایه‌گذاران خواسته تا قبل از وقوع بزرگترین سقوط در تاریخ جهان، ارز دیجیتال بخرند.

از طرفی چندی پیش که کیوساکی علاوه بر کتاب های خود، در وب سایت خود و یا از طریق پادکست نیز درمورد امور مالی صحبت می کند. کیوساکی در اپیزود اخیر پادکست خود از نسل قدیمی تر سرمایه گذاران خواست که توجه خود را به بیت کوین معطوف کنند زیرا طلا و املاک در حال حذف شدن هستند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی