|

سیگنالی مهم!

سیگنالی که شیبااینو را به یک دلار می‌رساند!

shibainu

آیا قیمت را به 1 دلار می رساند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیبااینو Shiba Inu (SHIB) علیرغم بازار خرس کریپتو، همچنان شاهد پذیرش بیشتری بوده است. میم کوین اکنون می تواند برای پرداخت بلیط هواپیما در American Air و Air Canada از طریق FCF Pay استفاده شود. FCF Pay، یک پلتفرم درگاه پرداخت کریپتو، از طریق توییتی اعلام کرد که کارت‌های FCFPAY Visa خود را با American Air، بزرگترین شرکت هواپیمایی جهان، و Air Canada، اپراتور پرچم‌دار کانادا، یکپارچه کرده است. 

به دارندگان کارت‌های نقدی پیش‌پرداخت این پلتفرم اجازه می‌دهد بلیط‌های پرواز را رزرو کرده و با استفاده از حدود ۲۰ استیبل کوین و همچنین SHIB پرداخت کنند. قابل ذکر است، FCF Pay تنها در ماه اکتبر پشتیبانی برای پرداخت با SHIB اضافه و memecoin را به اولین کوین غیر پایدار در پلتفرم خود تبدیل کرد. در آن زمان، FCF Pay همچنین فاش کرد که کاربران می توانند کارت های نقدی پیش پرداخت آن را با استفاده از SHIB خریداری کنند. وی افزود که SHIB اکنون می تواند توسط صدها تاجر آنلاین از جمله سرویس پخش مبتنی بر اشتراک نتفلیکس و غول تجارت الکترونیک آمازون پذیرفته شود. FCF Pay همچنین به کاربران کارت‌های ویزا مجازی خود امکان می‌دهد به Apple/Google Pay در ایالات متحده و کانادا متصل شوند و رمزنگاری خود را به ارز محلی تبدیل کنند. 

در همین حال، مشارکت با FCF Pay تنها موفقیتی نبوده است که اکوسیستم شیبا اینو در طول عمر خود ثبت کرده است. با اعلام شرکت ها، دولت ها و سازمان های بین المللی و همچنین شروع ابتکارات تجاری خود، memecoin در صنایع مختلف مورد توجه قرار گرفته است. همکاری‌های اخیری که اکوسیستم اعلام کرده است شامل آژانس مسافرتی دوستدار رمزنگاری Travala و همچنین سازمان چند ملیتی مجمع جهانی اقتصاد (WEF) است. بر اساس اعلامیه‌ای توسط خالق شیبا اینو، شیتوشی کوساما، WEF از جامعه شیبا دعوت کرد تا به شکل‌دهی سیاست فراجهانی جهانی کمک کنند.

پیش از این، اعضای جامعه شیبا اینو Welly را راه‌اندازی کردند، یک همبرگر مشترک که SHIB را می‌پذیرد و توسط Doggy DAO اداره می‌شود. به طور مشابه، دولت ترکیه نیز در اوایل سال جاری برنامه‌هایی را برای مشارکت با اکوسیستم memecoin فاش کرد. پذیرش فزاینده memecoin تضمین کرده است که جامعه شیبا صعودی باقی مانده و به پیشرفت خود ادامه می دهد. اکوسیستم Shiba Inu چندین پروژه دارد که روی آنها کار می کند، از جمله Shibarium، یک شبکه لایه دو، یک متاورس است این ابتکارات، توکن SHIB را از یک رمزنگاری تقلید آمیز به چیزی جدی‌تر تبدیل می‌کند و در نتیجه قیمت آن را افزایش می‌دهد. در حال حاضر، SHIB با 4.3 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته با قیمت 0.00000093 دلار معامله می شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی