|

هدیه جنجالی!!

دوج کوین تو جمعه سیاه همه رو شوکه کرد!

Dogecoin

دوج کوین Dogecoin یک پامپ دو رقمی جمعه سیاه را دریافت می کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حالی که بیت کوین، اتریوم و بقیه بازار کریپتو در این جمعه سیاه به سختی حرکت کردند دوج کوین در حال افزایش است. بر اساس گزارش CoinGecko، توکن اصلی میم، با ارزش بازار فعلی 12.3 میلیارد دلار، در 24 ساعت حدود 10.5 درصد افزایش یافته و دست به دست با 9 سنت معامله می شود. این رقم با بالاترین رقم 73 سنت DOGE در ماه مه 2021، زمانی که ایلان ماسک، سازنده دوج کوین، میزبان شنبه شب زنده بود، فاصله زیادی دارد. در واقع، Dogecoin که در ابتدا به عنوان یک شوخی ایجاد شد، اما بعداً به دارایی دیجیتال مورد علاقه ایلان ماسک تبدیل شد، بهترین ارز دیجیتال اصلی در روز گذشته است. در حالی که بیت کوین، بزرگترین دارایی دیجیتال از نظر ارزش بازار، 0.5 درصد در 24 ساعت گذشته و اتریوم نزدیک به 1 درصد کاهش یافته است.

پس از یک ماه بی‌رحمانه، بازار رمزنگاری همچنان در حال چرخش است: پس از اخباری مبنی بر رکود FTX، که زمانی یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال بود، اعتماد سرمایه‌گذاران از بین رفت. در نتیجه تقریباً تمام توکن‌های اصلی در این ماه با فروش مواجه شده‌اند. به‌طور کامل مشخص نیست که چرا Dogecoin در حال تجربه یک رالی در جمعه سیاه است، جدای از حدس و گمان‌ها که توییتر بر قیمت دوج تاثیر دارد.و تحلیل گری می‌گوید من احساس می کنم که همه ما شاهد همکاری Vitalik و Elon برای ارتقای $DOGE خواهیم بود.

دوج کوین در سال 2013 راه‌اندازی شد. اما زمانی که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در سال 2020 شروع به پمپاژ توکن در توییتر کرد، ارزش آن افزایش یافت. از آن زمان، ماسک و مارک کوبان، سرمایه گذاران با نفوذ، استدلال کردند که این توکن برای پرداخت سودمند است. توسعه دهندگان DOGE حتی به Decrypt گفتند که به طور خلاصه با ماسک برای بهبود ارز دیجیتال همکاری می کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها