|

نهنگ های زرنگ!

نهنگ مرموز دوج کوین حیله گری کرد؟

Dogecoin

چهارمین نهنگ بزرگی که این توکن رمزنگاری را بین میلیون‌ها نفر می‌خرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چهارمین نهنگ بایننس به نام "BNB "Sabo حدود 53,501,879 دوج کوین به ارزش 4.05 میلیون دلار با رسیدن قیمت به سطح حمایت خریداری کرده است.

نهنگ های برتر همچنان به افزایش دارایی های خود با توکن های رمزنگاری مورد علاقه خود ادامه می دهند زیرا قیمت کریپتو پس از سقوط FTX کاهش یافت. به همین دلیل چهارمین نهنگ بزرگ BNB "Sabo" به تازگی 53,501,879 Dogecoin (DOGE) را خریداری کرده است زیرا قیمت آن کم است پس از آن دوج کوین در عرض یک ساعت بیش از 2 درصد افزایش یافت.

طبق آمار WhaleStats، این نهنگ اکنون به ارزش 5.79 میلیون دلار دوج کوین در کیف پول خود دارد. ارزش کل کیف پول بیش از 55 میلیون دلار است که بایننس-پیگ بیت کوین (BTCB) به عنوان بزرگترین دارایی به ارزش 24.89 میلیون دلار است. همچنین، توکن Binance-peg Ethereum دومین هلدینگ بزرگ ارزشش بیش از 24 میلیون دلار است. Dogecoin (DOGE) در بین 100 نهنگ بزرگ BSC در 48 ساعت گذشته در بین 10 توکن خریداری شده برتر قرار دارد. سایر نهنگ ها نیز در 24 ساعت گذشته نیز DOGE را به دارایی خود اضافه کرده اند. قیمت DOGE در کنار سایر ارزهای دیجیتال پس از فروپاشی صرافی رمزنگاری FTX کاهش یافت. با این حال، با پیشی گرفتن سودآوری از بیت کوین و اتریوم، همچنان پایدار است. در زمان نوشتن این مقاله، قیمت DOGE در 0.076 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته حدود 7 درصد کاهش داشته است. با این حال، قیمت از سطح حمایت 0.074 دلار افزایش یافته است.

علاوه بر این، حجم معاملات نزدیک به 80 درصد افزایش یافته که پایین ترین و بالاترین قیمت در فریم 24 ساعته به ترتیب 0.074 دلار و 0.082 دلار است. نهنگ‌های دوج‌کوین از فرصت استفاده کردند و دوج کوین را در کف خریدند.بر اساس نظرسنجی پلتفرم Coin Kickoff که مبتنی بر آموزش ارز دیجیتال است، سرمایه‌گذاران Dogecoin (DOGE) در رکود فعلی بازار کمترین نگرانی را دارند.

تبلیغات DOGE در توییتر شروع شده و Dogecoin همچنین می‌تواند به رمز ارزهای غول رسانه‌های اجتماعی توییتر تبدیل شود. ایلان ماسک به ادغام Dogecoin در توییتر اشاره کرد که باعث شد قیمت DOGE در یک هفته به 0.15 دلار برسد. با این حال، DOGE به دنبال بحران FTX به کاهش خود ادامه می دهد. قیمت DOGE در طول افت قیمت به 0.072 دلار رسید. در همین حال، سرمایه‌گذاران Dogecoin نسبت به آوردن Dogecoin به توییتر توسط ایلان ماسک اطمینان دارند. کارشناسان معتقدند اگر ایلان ماسک توکن میم را در توییتر ادغام کند، قیمت DOGE ممکن است به 1 دلار برسد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها