|

شیبا در سال جاری رکورد زد!

رکوردی سرسام آور از شیبااینو!

shibainu

آمازون SHIB Burner» با از بین بردن بالاترین میزان ماهیانه در سال جاری رکورد زد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طبق داده‌های توییت اخیر «SHIB Super Store»، حساب کاربری که  متعلق به توسعه دهنده بازی های تلفن همراه، تراویس جانسون است، به تازگی این پلتفرم رکوردی را به نام خود ثبت کرده است که در ماه سپتامبر، می تواند بیشترین مقدار توکن Shiba Inu را از طریق برنامه مبتنی بر آمازون کمک بگیرد و به طور کلی امسال، پلتفرم آمازون گردش 200 میلیون SHIB را در این ما متوقف و حذف کرده است.

حدود 36 میلیون SHIB از طریق آمازون سوزانده شده است. تراویس جانسون در توییتر اعلام کرد که در 28 سپتامبر، میزان پول نقدی که تا کنون در سپتامبر به دست آمده، حدود 2199 دلار بوده است. توکن سوزی SHIB خریداری شده به صورت هفتگی در روزهای یکشنبه انجام می شود. این مقدار دلار با نرخ فعلی معادل 196339285 SHIB است. از این مبلغ، برنامه وابسته به آمازون که SHIB Super Store در اوایل سال جاری شروع به استفاده از آن کرد، حدود 402 دلار معادل 35,778,175 توکن میم به ارمغان آورده است.

جانسون تاکید کرد که این بزرگترین درآمد ماهانه از طریق آمازون است که او در سال جاری برای سوزاندن SHIB به دست آورده است.در اوایل این هفته، جانسون توییت کرد که چند روز آینده برای غلبه بر توکن سوزی شیبااینو SHIB در ماه آگوست، بسیار مهم خواهد بود.یکی دیگر از پلتفرم‌های رایت SHIB که انتقال توکن‌های میم به کیف‌پول‌های بن‌بست را نیز ردیابی می‌کند، Shibburn است که از راه‌اندازی پروژه جدید خود،یعنی  Shibburn Radio، در دستگاه‌های متصل به اپلیکیشن آمازون الکسا خبر داد.

همانطور که موسس آن در توییتی توضیح داد، رادیو شیبرن دارای تبلیغاتی در جریان موسیقی خواهد بود که ظاهراً به این معنی است که از سود تبلیغات برای خرید توکن‌های میم استفاده می‌شود و بعداً سوزانده می‌شوند. با این حال، طبق این توییت، آن دسته از کاربرانی که به این رادیو گوش می دهند (این رادیو وب سایت و برنامه خود را دارد) نیز بدون هیچ هزینه ای به پروژه ها کمک می کنند.

براساس داده‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط ردیاب رایت Shibburn، در ۲۴ ساعت گذشته، نرخ حذف توکن‌های Shiba Inu meme به کیف‌پول‌های مرده ۱۱۹.۲۹ درصد نسبت به دوره قبل افزایش یافته است. این بار، مقدار بسیار بیشتری از SHIB در کیف پول های خاک خورده و قفل شده بود که حدود 15,460,857 SHIB است در حالی که در روز پنجشنبه، کمی بیش از 6 میلیون توکن شیبا بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها