|

مسابقه تریلر ۵۰۰۰ دلاری!

جایزه شگفت انگیز برای کاربران شیبااینو!

shibainu

تیم Shiba Inu جزئیات مسابقه تریلر 5000 دلاری Shiba Eternity را به اشتراک می گذارد

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همانطور که گزارش شده است، انجمن Shiba Inu مجاز به دانلود بازی موردانتظار Play-to-Earn (P2E)، Shiba Eternity، در دستگاه های اندروید و iOS خود در تاریخ 1 اکتبر 2022 هستند. با توجه به اینکه قرار است کاربران Shiba Eternity را در ۱ اکتبر ۲۰۲۲ دانلود کنند به همین دلیل تیم سازنده بازی جزئیات بیشتری را در مورد مسابقه تریلر بازی به اشتراک گذاشته است.

شیبااینو

شرایط مسابقه نامحدود تیم شیبا امروز در توییتی به اشتراک گذاشته شد که تمام تریلرها باید دقیقاً 30 ثانیه باشد و افزود که شرکت کنندگان مجاز هستند صدا،گرافیک، ویدئو، اسکرین شات و سایر مفاهیم خلاقانه را به ویدیو اضافه کنند. با این حال، شرکت کنندگان باید "TM" را در پایان تمام عبارات "شیبا نامحدود" یا عکس های استفاده شده در تریلر اضافه کنند. پس از تولید، از شرکت کنندگان درخواست می شود تا تریلرها را در تاریخ 27 سپتامبر 2022 یا قبل از آن، در ساعت 9 شب به وقت شرقی به گروه رسمی Shiba Eternity Discord ارسال کنند.

به برنده مسابقه 5000 دلار در SHIB پرداخت می شود و باید به تیم Shiba Eternity حق نمایش ویدئو در فروشگاه های اپلیکیشن موبایل و پلتفرم های رسانه های اجتماعی را بدهد.داوران این مسابقه عبارتند از توسعه دهنده اصلی Shytoshi Kusma، مشاور Shiba Eternity، William Volk، و Shib Queenie، یکی از اعضای Shiba Inu Growth Breed.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها