|

حماسه آفرینی!

کاربران شیبااینو این نکات مهم را از دست ندید!

shibainu

بازی جدید Shiba Inu در بازار 15.71 میلیارد دلاری با کاهش درآمد 5 درصدی برای توکن SHIB همراه شد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در خلال فضای نامحدودی شیبا که اخیراً برگزار شد، ارتش SHIB اطلاعات صحیحی را از تیم رهبری SHIB متشکل از آزمایش‌کنندگان بتا، ویلیام ولک، آرچ فرشته SHIB کوئینی و شیتوشی کوساما (توسعه‌دهنده اصلی اکوسیستم شیبا اینو) است ،اطلاعات خود را از طریق SHIB Queenie منتقل کردند. The Shiba Eternity یک بازی ورق کلکسیونی با ویژگی هایی مانند Hearthstone، Yu-Gi-Oh! و Magic the Gathering است. که آزمایش‌کنندگان بتا بازی Shiba Eternity توصیفات درخشانی در مورد گیم‌پلی آن به اشتراک گذاشتند.

ایجاد این هیجان و لذت در بین بازیکنان بازی یکی از دلایل اصلی شیتوشی بود که برای ساخت بازی وقت گذاشت. در اکتبر 2021، تیم SHIB قول داد که این بازی تا 12 ماه آینده برای دانلود در فروشگاه های اپلیکیشن آماده می شود. این تیم با اعلام اینکه اول اکتبر 2022، روز رسمی دانلود بازی جدید خواهد بود، به قول خود عمل کرده است. همچنین ثبت شده است که بازی دارای بیش از 500 کارت شگفت انگیز با چندین هزار شخصیت است که از شیبوشی ها استفاده می کنند. این بازی همچنین دارای چندین آموزش برای آموزش بازیکنان تازه کار است که چگونه این بازی ها را انجام دهند.

پنجاه و نه دقیقه در روز میانگین زمان بازی هر بازیکن برای این بازی است. بازی کارتی Shiba Eternity دارای بالاترین امتیاز برای هر بازی کارتی در iOS است (4.9 امتیاز). برخلاف بسیاری از بازی‌های موجود در فروشگاه اپلیکیشن، بازی کارتی Shiba Eternity رو برد تمرکز نمی کند وخرید هر یک از ارتقاها برای بازیکنان بازی اجباری نیست. آنها می توانند با رقابت به خوبی عمل کنند. این یکی از ویژگی های برجسته این بازی است، زیرا هر کسی بدون در نظر گرفتن پول خود این شانس را دارد که بازی کند و برنده شود. همچنین با دیدگاه ریوشی و روح اکوسیستم شیبا اینو مطابقت دارد.

یکی از ویژگی های هیجان انگیزی که افراد زیادی را در مورد این بازی هیجان زده می کند این است که توکن های SHIB را می سوزاند. با توجه به توییت عضو ارتش SHIB، DEZ، توسعه دهنده اصلی بازی Shytoshi Kusama گفت که 5 درصد از درآمد Shiba برای سوزاندن SHIB کنار گذاشته خواهد شد. DEZ اضافه کرد که رایت بازی فقط چیز اضافی است. معامله اصلی شیباریوم است که با هر تراکنش می سوزد.

داده های متعدد نشان می دهد که کل درآمد بخش بازی های کارتی در سال جاری احتمالاً 15.71 میلیارد دلار خواهد بود. تحلیلگران صنعت پیش بینی می کنند کل درآمد سالانه 14.36 درصد رشد کند. بنابراین، آنها حجم بازار را تا چهار سال آینده 26.87 میلیارد دلار تخمین می زنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها