|

مقایسه جنجال برانگیز!

خبری خوشحال کننده برای کاربران شیبااینو!

shibainu

بازی SHIBA چقدر از درآمد را سوزاند؟!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بازی کارتی کلکسیونی ShibaInu در تاریخ 1 اکتبر منتشر می شود، 5٪ از درآمد برای سوزاندن توکن های شیبااینو صرف می‌شود، Sytoshi Kusama، توسعه‌دهنده اصلی این خبر را در یک فضای توییتری درباره Shiba Eternity در ۲۵ سپتامبر اعلام کرد. عضو ارتش SHIB @Dezaxe در توییتر گفت که Shiba Eternity Burs به ​​Shibarium اضافه خواهد شد که "SHIB را با هر تراکنش می سوزاند". توکن سوزی قیمت شیبا اینو در حال حاضر حدود 0.00001093 دلار است که افزایش نداده است.

همچنین این سوال را مطرح می کند که بقیه درآمد کجا می رود؟ شیبا اینو به عنوان بزرگترین دارایی در اختیار نهنگ‌های اتریوم و یکی از ارزهای دیجیتالی است که بیشتر در دستان چند دارنده بزرگ متمرکز شده است. داده‌های Santiment نشان داد که چگونه نهنگ‌های شیبااینو Shibu Inu پشت تمام پمپ‌های قیمت SHIBشیبااینو در ماه اکتبر قرار داشتند  و همچنین پشت سقوط قیمت بعدی بودند.

پس اگر توکنی وجود داشت که پول بیشتری را به دارندگان کوچک تا متوسط ​ می داد، چه اتفاقی می‌افتاد؟

EverGrowبه دلیل اعلام اینکه 100٪ درآمد برنامه به آدرس رایت ارسال می‌کند، مورد توجه قرار گرفته است. این سیستم چطور کار میکند؟

EverGrow یک توکن بازتابی است که 8 درصد از هر خرید یا فروش $EGC را به دارندگانش پاداش می‌دهد. 2% دیگر به سمت عملکرد خرید و رایت می رود. در ماه‌های پیش پس از عرضه، EverGrow 53 درصد از عرضه اولیه را مصرف کرده است. در 16 ماه گذشته از زمانی که Vitalik Buterin 41.02 درصد از عرضه SHIB را سوزاند، آدرس رایت تنها به 41.04 درصد عرضه اولیه افزایش یافته است. این هفته، EverGrow بازار LunaSky NFT را راه اندازی کرد. آنها اعلام کردند که نه تنها 100٪ از درآمد بازار صرف خرید و فروش خواهد شد، بلکه فروش 15000 EverGrow NFT نیز خواهد بود (NFTها مالکان را به قرعه کشی برای یک ماشین و جوایز نقدی وارد می کنند).

EverGrow می تواند این کار را انجام دهد زیرا کل مالیات EverGrow 14٪ - 8٪ برای پاداش های BUSD، 2٪ برای خرید و سوزاندن، 2٪ برای نقدینگی و 2٪ برای توسعه است. توسعه دهندگان EverGrow با بودجه این مالیات می سازند، که نیازی به درآمد اضافی نیست. اگر بخوایم مقایسه کنیم پس از فعال شدن شیباریوم، توکن‌های شیبااینو بیشتر خواهد شد. در بلاک چین شیباریوم، همه تراکنش ها با هزینه یا مالیاتی همراه خواهند بود که  SHIBشیبارا می سوزاند و مکانیسم دقیق آن هنوز ناشناخته است. در عوض EverGrow در حال ساخت یک اکوسیستم سبک وزن است که بر روی زنجیره BNB موجود ساخته شده است.

توکن اکوسیستم EverGrow "Lucro" در اوایل سپتامبر با 1٪ مالیات تراکنش با 0.8٪ برای سوزاندن EverGrow (و ایجاد پاداش) و 0.2٪ برای توسعه راه اندازی شد. این بدان معناست که EverGrow می‌تواند تمام مزایای فناوری بلاک چین سریع و کم‌هزینه را با اکوسیستمی که به سوزاندن توکن های خود ادامه می‌دهد، داشته باشد. این یک پویایی جالب برای سرمایه گذاران است که باید به آن توجه کنند.

فقط به این دلیل که Shiba Inu در حال راه‌اندازی یک بازی است که زوماً به این معنی نیست که SHIB در شرف انفجار است  در غیر این صورت، نشان می‌دهد که Shiba Inu بدون هیچ ابزار یا اکوسیستمی  نمی‌تواند زنده بماند. EverGrow قبلاً 38 میلیون دلار پاداش BUSD پرداخت کرده است تا به برترین توکن بازتاب BUSD در ارزهای دیجیتال تبدیل شود و از طریق عرضه بیشتر از SHIB در نیمی از زمان مصرف می شود. مطمئناً EverGrow زمانی که متاورس بازی خودش - The Abstract Cloud-Stream VR Arcade - در Q4 پخش می شود، یکی از مواردی است که باید در نظر بگیرید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی