|

به روزهای آینده امیدوار باشیم؟

خارق العاده ترین اتفاق ممکن برای دوج کوین!

Dogecoin

با انباشته شدن نهنگ‌ها، Dogecoin در 5 روز گذشته 7 درصد افزایش یافته است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آدرس های Dogecoin با 100 میلیون تا 1 میلیارد DOGE اخیراً 5٪ افزایش یافته است هم Dogecoin و هم دیگر رمزارزها در بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌های اخیر با مشکلات سختی مواجه شدند، اما این چند روز اخیر با دوج کوین DOGE مهربان‌تر بوده است زیرا memecoin شتاب صعودی به دست آورده است. در زمان نگارش این مقاله، DOGE در حدود 0.0625 دلار معامله می شود که تقریباً حدود 4 درصد نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است. در اینجا نموداری وجود دارد که روند قیمت توکن را در پنج روز گذشته نشان می دهد:

chart-30-750x255 (1)

همانطور که در نمودار بالا می بینید، Dogecoin در روزهای اخیر افزایش یافته است و از چند روز قبل به اوج خود رسیده است. با این حال، از آن زمان به بعد، کریپتو کاهش یافته است. با این وجود، این کاهش به اندازه کافی شدید نبوده است تا بتواند تمام سودها را از بین ببرد، زیرا توکن همچنان حدود 7 درصد بازده مثبت را در طول دوره حفظ کرده است. هرچند از نظر عملکرد ماهانه، میم کوین اصلی همچنان ضعیف است زیرا دارندگان آن در سی روز گذشته 8 درصد زیر آب بوده‌اند.

بازده DOGE در پنج روز گذشته خیلی بهتر از دیگر از ارزهای دیجیتال برتر بوده است، حتی به راحتی هم بیت کوین و هم اتریوم (که اخیراً عمدتاً به صورت جانبی معامله می‌شوند) را شکست داده است. بنابراین، پشت این افزایش ناگهانی قیمت memecoin چیست؟ یک اشاره از یک تحلیلگر در توییتر آمده است، که اشاره کرده است که در هفته گذشته شاهد افزایش نشانی هایی بوده است که بین 100 میلیون تا 1 میلیارد DOGE نگهداری می شوند. نمودار زیر روند این شاخص را در چند ماه گذشته نشان می دهد:

FdVEEIlXwAE9XyQ

کیف‌پول‌هایی با 100 میلیون تا 1 میلیارد DOGE طی یک هفته گذشته شاهد افزایش 5 درصدی بوده است. چنین دارایی های بزرگی متعلق به نهنگ ها است، که به این معنی است که تعداد چنین سرمایه گذارانی در Dogecoin افزایش یافته است، که نشان می دهد مقداری انباشت در بازار در حال انجام است. عرضه قدیمی دوباره در حرکت است افزایش 5 درصدی با پیوستن 6 نهنگ جدید به شبکه است و مجموع کیف پول این نهنگ ها به حدود 620 میلیون DOGE (38.5 میلیون دلار) می رسد. از آنجایی که زمان این خریدها حول و حوش آخرین افزایش قیمت Dogecoin بوده است، طبیعی به نظر می رسد که این انباشت با پمپ باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها