|

افت شدید قیمت!

بیت کوین برای همیشه عقب نشینی کرد؟

Bitcoin

بیت کوین برای همیشه عقب نشینی کرد؟راهی برای پیشرفت ندارد؟!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در ساعات نخست معاملات روز شنبه، بازار رمزارزها شاهد افت بوده و‌ اکنون اکثر کوین‌ها در محدوده قرمز قرار دارند. ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۹۴۱.۹۴ میلیارد دلار است که ۰.۹۱ درصد افت را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد. همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۳.۲۶ درصد افزایش یافته است ودر حال حاضر بازار رمزارزها شاهد افت بوده و صبح بیت کوین در کانال ۱۹ هزار دلاری قرار داشت که اکنون قیمت بیت‌کوین به پایین‌ترین سطح سه ماهه خود نزدیک شد زیرا این توکن به پایین‌ترین سطح روزانه ۱۸ هزار و ۸۵۹.۷۵ دلار سقوط کرد.

این سقوط در حالی رخ داد که هم  شاخص اس اند پی ۵۰۰ و هم طلا به دنبال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا به پایین‌ترین سطح اخیر در ۲۴ ساعت گذشته نزول کردند. این کاهش همزمان با رخدادی بود که قیمت‌ها به زیر کف قیمتی کلیدی ۱۹ هزار و ۳۰۰ دلار سقوط کردند و شاخص قدرت نسبی ۱۴ روزه (RSI) نیز به زیر یک نقطه مقاومت کاهش یافت.

ازطرفی بااین شرایط مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل سابق شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) و از بزرگترین طرفداران بیت کوین، در اظهارات جدید خود با اشاره به مشکلات مربوط به انتقال ارزش با استفاده از دارایی‌های فیزیکی – مانند طلا، سهام شرکت یا املاک و مستغلات – حمایت خود از بیت کوین را دوچندان کرده است و گفته است که بیت کوین یک دارایی است که می‌توانید آن را در قالب بخش‌های کوچک‌تر هم بخرید و هر کجا که می‌روید، آن را با خودتان حمل کنید. می‌توانید آن را به فرزندانِ فرزندان خود بدهید و بعد از ۲۵۰ سال، شاید خانواده شما هنوز آن را داشته باشند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها