|

تحولی عظیم برای دوج کوین!

حرکت امیدوارکننده از دوج کوین چیست؟

Dogecoin

دوج کوین Dogecoin 'بسیار امیدوارکننده'؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، گفت که میم کوین Dogecoin باید در طول حضور مجازی خود در Mainnet 2022، یک اجلاس ارزهای دیجیتال به میزبانی شرکت تحلیل ارزهای دیجیتال Messari، به اثبات سهام تغییر کند.بنابراین Vitalik Buterinویتالیک بوترین اتریوم به سمت اثبات سهام حرکت می کند ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، گفت که همه بلاک چین ها، از جمله Dogecoin و Zcash، که به دنبال مقیاس هستند، باید به سمت ثبات سهام حرکت کنند.

اکنون که ادغام اتریوم کامل شده است، Vitalik Buterin فکر می‌کند سایر بلاک چین‌ها مانند Dogecoin و Zcash باید از این روند پیروی کنند. ویتالیک در جریان گفتگوی ویدیویی در کنفرانس Mainnet جمعه گفت: «همانطور که ثبات سهام بالغ می شود، من انتظار دارم که در طول زمان مشروعیت آن بیشتر و بیشتر شود.در اوایل این ماه، اتریوم رویداد ادغام مورد انتظار خود را اجرا کرد و شبکه اصلی خود را از مدل اثبات کار (PoW) به مدل اثبات سهام (PoS) با انرژی کارآمدتر منتقل کرد.

بوترین گفت، رویداد پرمخاطره بدون مشکل پیش رفت، علیرغم اینکه هر ادغام شبکه آزمایشی «نوعی باگ» را تجربه می کرد.در Mainnet، بوترین با مدیر عامل مساری، رایان سلکیس و مدیر عامل شرکت توکن الکتریک Zooko Wilcox-O’Hearn (شرکت توکن الکتریکی، توسعه Zcash را رهبری می‌کند) صحبت های برای حل مشکلات کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها