|

حمله ور شدند نهنگ های دوج کوین!

Dogecoin

گزارش‌های اخیر، حاکی از افزایش قابل‌ ملاحظه فعالیت نهنگ‌ها در شبکه دوج کوین است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گزارش‌های اخیر، حاکی از افزایش قابل‌ ملاحظه فعالیت نهنگ‌ها در شبکه دوج کوین است. طبق گزارش اخیر Santiment، به نظر می‌رسد این شبکه، توجه زیادی را از سوی نهنگ‌های کریپتو به خود جلب کرده است.

به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارزنیوز این هفته، فعالیت نهنگ‌ها در شبکه آلت‌ کوین‌ها به‌سرعت افزایش یافته است. با شمارش تراکنش‌های بیش از ۱۰۰ هزار دلار که به‌طور روزانه انجام می‌شوند، مشاهده می‌شود که شبکه دوج کوین هم شاهد افزایش تراکنش‌های بزرگ خود بوده است.

این گزارش نشان می‌دهد که نهنگ‌ها در حال جابجایی مقادیر عظیمی از دوج کوین در شبکه بوده‌اند و تعداد زیادی از تراکنش‌های بیش از ۱۰۰ هزار دلاری را انجام داده‌اند. این اتفاق نشان می‌دهد که این شبکه در حال آماده شدن برای به چالش کشیدن برخی از زنجیره‌های بزرگ‌تر در بازار است.

گزارش دیگری نشان می‌دهد که تعداد حساب‌های دوج کوینی که به‌صورت روزانه فعالیت دارند، در حدود ۲۶۵ درصد افزایش داشته است. انتظار می‌رود که این رقم هم در کوتاه‌مدت و هم در بلندمدت به افزایش خود ادامه دهد.

روی هم رفته، گزارش‌های مختلفی حاکی از آن هستند که آینده روشنی ممکن است در انتظار دوج کوین باشد. چندی پیش، ایلان ماسک، اظهار داشت که دوج کوین می‌تواند تراکنش‌های بیشتری را نسبت به شبکه بیت کوین انجام دهد و آن را یک مزیت بزرگ برای این ارز دیجیتال و شبکه‌اش برشمرد. مارک کیوبن، سرمایه‌گذار معروف آمریکایی نیز اخیرا دوج کوین را از کاردانو مفیدتر دانسته بود.

در حال حاضر، دوج کوین با قیمت ۰٫۰۸۶۳۶ دلار در حال معامله بوده و در ۲۴ ساعت گذشته، ۶٫۷۸ درصد افزایش داشته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی