|

آغاز سبقت از برترین ها!

دوج کوین و شیبااینو به عجیب ترین ها دست یافتند؟

Dogecoin

دوج کوین Dogecoin و Shiba Inu با عقب نشینی بیت کوین و اتریوم به سودهای بزرگی دست یافتند؟!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دوتا از بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال عصر یکشنبه در آب‌های قرمز فرو رفتند، زیرا ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال با 0.7 درصد کاهش به 1.2 تریلیون دلار رسید.با پایان یافتن تلاطم های آخر هفته که طی آن بیت کوین نتوانست از مرز 25000 دلار عبور کند اما اتریوم از سطح مهم روانشناختی 2000 دلار عبور کرد توکن های میم به حال خود رها شدند. توکن های اصلی دارایی‌های ریسک گسترده‌تری مانند سهام را در زمان انتشار ردیابی کردند، زیرا S&P 500 و‌نزدک هر کدام 0.25 درصد عقب‌نشینی کردند.دوج کوین Dogecoin و Shiba Inu با عقب نشینی بیت کوین و اتریوم به سودهای بزرگی دست یافتند؟!

شیبااینو

سرمایه‌گذاران در این هفته به درآمدهای آتی شرکت‌های خرده‌فروشی بزرگ و اینکه چگونه تحت تأثیر تورم فزاینده در دوره سه ماهه اخیر قرار گرفته‌اند، بررسی خواهند کرد. آن‌ها همچنین مراقب داده‌های خرده‌فروشی هستند که در این هفته عمومی خواهند شد.

کریگ ارلام، تحلیلگر ارشد بازار OANDA، در یادداشت‌های اخیرش گفت که فقدان حرکت در افزایش اخیر بیت کوین "جالب" است.

آنچه در مورد بیت کوین در این سطوح جالب است این است که سرعت در رالی‌ها کم است که غلبه بر منطقه25000 دلار را بسیار دشوار می کند. آیا این نشانه آن است که ما شاهد مقداری سود هستیم یا اینکه اصلاحات مسیر خود را طی کرده است و فشار نزولی بیشتری در افق وجود دارد؟»

جاستین بنت، معامله‌گر ارزهای دیجیتال، نموداری از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال را به اشتراک گذاشت و گفت الگوهایی که ردیابی می کند، او را نگران کرده است.

از طرفی بر اساس داده‌های منتشرشده، شیبا اینو اکنون در مجموع بیش از ۳٫۴۴ میلیون دنبال‌کننده در توییتر دارد، در حالی که دوج کوین توسط ۳٫۴۳ میلیون کاربر دنبال می‌شود.و نشان می دهد که شیبااینو دوج کوین را سربه نیست خواهد کرد.

بااین حال شیبا اینو (SHIB) با سبقت گرفتن از دوج کوین (DOGE) از لحاظ تعداد دنبال‌کنندگان در توییتر، به پرطرفدارترین ارز دیجیتال در این شبکه اجتماعی تبدیل شده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها