|

پیش بینی قیمت!

پیش بینی رمزارزها شیبا،بیت کوین...امروز24(مرداد)

Dogecoin

قیمت ارزهای دیجیتال امروز؟بیت کوین به...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ارز دیجیتال اتر روز شنبه برای اولین بار از 31 ماه مه از مرز 2000 دلار گذشت وبیت کوین به بالای ۲۵۲۰۰ دلار رسید که بالاترین میزان برای آن از اواسط ژوئن است.قیمت بیت کوین برای اولین بار از 13 ژوئن به بالای سطح 25000 دلار رسید، زیرا روند حرکتی ناشی از پایین تر از حد انتظار داده های تورم ایالات متحده و پیشرفت به سمت ارتقای بزرگ اتریوم ادامه داشت. بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین ارز رمزنگاری شده جهان بیت‌کوین با بیش از درصد افزایش با ۲۵۲۰۰ دلار معامله شد.

ارزش بازار جهانی کریپتو امروز بالاتر از مرز 1 تریلیون دلار بود، حتی در حالی که طبق آمار CoinGecko در 24 ساعت گذشته در 1.23 تریلیون دلار تقریبا ثابت بود.از سوی دیگر، اتر، توکن مرتبط با بلاک چین اتریوم و دومین ارز دیجیتال بزرگ، نزدیک به 2004 دلار افزایش یافت. به گفته ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران شبکه، اتر در روز شنبه برای اولین بار از 31 می برای تکمیل ارتقاء نرم افزاری مورد انتظار بلاکچین خود که به نام Merge شناخته می شود، از 2000 دلار گذشت.

در همین حال، قیمت dogecoin امروز با بیش از 10 درصد افزایش در 0.08 دلار معامله شد، در حالی که Shiba Inu نیز بیش از 34 درصد افزایش یافت و به 0.000017 دلار رسید. عملکرد امروز سایر ارزهای دیجیتال متفاوت بود زیرا قیمت‌های XRP، BNB، Litecoin، Tether، Tron، Avalanche، Stellar، Polygon با افزایش در 24 ساعت گذشته معامله می‌شدند، Uniswap، Apecoin، Polkadot، Chainlink سقوط کردند. کریپتو در نیمه اول سال با افزایش نرخ‌های فدرال رزرو برای مبارزه با تورم سرسختانه، با کاهش بیش از 50 درصدی قیمت بیت‌کوین، اتر و سایر توکن‌ها با مشکل مواجه شد.

پس از فروپاشی یک جفت توکن بزرگ، برخی از وام دهندگان ارزهای دیجیتال برداشت توسط مشتری را متوقف کردند و چندین شرکت ارز دیجیتال مشاغل خود را کاهش دادند. قیمت ها تا حدودی بهبود یافته اند و بیت کوین در ماه جولای 17 درصد افزایش یافته است.از آنجایی که داده‌های تورم ایالات متحده در هفته گذشته کمتر از حد انتظار بوده است، دارایی‌های ریسکی مانند شاخص نزدک 100 پیشرفت کرده‌اند و به تقویت رشد ارزهای دیجیتال کمک می‌کنند، که ماه‌ها به شدت با شاخص‌های سهام مرتبط بوده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها