|

کسب مقامی ویژه!

دوج کوین به پادشاهی برگزیده شد؟!

Dogecoin

بر اساس فعالیت‌های اجتماعی و بازار ترکیبی نسبی، Dogecoin در رتبه 1 قرار می‌گیرد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دوج کوین ($DOGE)، که ارز رمزپایه مورد علاقه ایلان ماسک است، اکثر اعضای جامعه ارزدیجیتال شوکه شده اند زیرا در روز بیش از 9 درصد افزایش یافته است و اکنون از هر 100 ارز برتر دیگر عبور می‌کند. دارایی رمزنگاری شده ارز محبوب مبتنی بر میم، Dogecoin ابتدا در 6 دسامبر 2013 به عنوان یک "ارز اینترنتی سرگرم کننده و دوستانه" منتشر شد. این فیلم توسط بیلی مارکوس و جکسون پالمر ساخته شده است.

دوج کوین «یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز» است که به نام «دوج» برگرفته از شیبا اینو (نژاد سگ ژاپنی) است. از آن زمان، محبوبیت آن به طور قابل توجهی افزایش یافته است‌.در واقع، در سال 2019، ماسک گفت که $DOGE ممکن است ارز رمزنگاری مورد علاقه او باشد.در 19 ژوئن، ماسک توییت کرد که به حمایت از Dogecoin ادامه خواهد داد، با توجه به اینکه او در سه سال گذشته در توییتر چیزهای خوبی درباره Dogecoin گفته است، چندان تعجب آور نبود که در 6 ژوئیه نیز اظهار نظر مشابهی کند و بگوید به حمایت از Dogecoin ادامه خواهد داد.

به هر حال، برمی‌گردیم به قیمت اخیر Dogecoin، طبق داده‌های TradingView، در صرافی ارز دیجیتال Binance، در حال حاضر (از ساعت 7:10 بعد از ظهر UTC در 16 آگوست)، DOGE-USD باقیمت 0.0847 دلار معامله می‌شود که حدود 9.43 درصد نسبت به 24 سال گذشته افزایش یافته است.افزایش قیمت نسبت به دوره گذشته چشمگیرتر بوده است، به طوری که DOGE-USD 19.46٪ افزایش یافته است.اوایل امروز، استارت‌آپ تحلیلی رسانه‌های اجتماعی LunarCrush در توییتی اعلام کرد که Dogecoin دارای «AltRank™ 1 از 3848 توکن برتر در سراسر بازار بر اساس ترکیب نسبی فعالیت اجتماعی مثبت بازار» است.

تقریباً در همان زمان، لارک دیویس، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال مستقر در نیوزلند، توییتی ارسال کرد که در آن بیان کرد که فکر می‌کند قیمت $DOGE و $SHIB را بالاتر ببرد تحلیل گران دیگر همه بیان کردند که رالی عظیمی برای این رمز ارز در حال شکل گیری می باشد ناگفته نماند که در دنیای رمز ارزها نمی توان به قطعیت گفت که رمز ارزی صعود یا نزول می کند‌.ازطرفی دوج کوین در حال شکست الگوی قیمتی «کنج نزولی» در نمودار روزانه خود است. تشکیل این الگوی بلندمدت در نمودار قیمتی دوج کوین ۴۴۱ روز طول کشیده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها