|

قیمت امروز میم کوین ها!

پیش بینی جالب از شیبااینو و دوج کوین!

Dogecoin

گاوها در حال از دست دادن قدرت خود هستند. با این حال، برخی از توکن‌ها...

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- گاوها در حال از دست دادن قدرت خود هستند. با این حال، برخی از توکن‌ها همچنان در منطقه سبز معامله می شوند.

شیبااینو ودوج کوین

 

دوج کوینDOGE/USD

با توجه به شواهد موجود در بازار نشان می دهد نرخ DOGE طی 7 روز گذشته حدود 11.70 درصد افزایش یافته است.DOGE در آستانه شکستن سطح مقاومت در منطقه 0.07759 دلاری در نمودار هفتگی است. اگر خریداران بتوانند ابتکار عمل به دست آمده را حفظ کنند و قیمت را ثابت نگه دارند ممکن است منجر به آزمایش منطقه 0.09 دلار در نزدیک ترین روزها شود.

DOGE در زمان انتشار با قیمت 0.07752 دلار معامله درحال معامله بود.امروز دوج کوین ، بزرگترین میم کوین بازار ، به دنبال افزایش قیمت شیبا اینو(SHIB) ، به جمع پنج رمزارز پرسود بازار پیوسته است. رمزارز DOGE امروز ، ۱۴ آگوست(۲۳ مرداد) با موفقیت از مقاومت الگوی مثلث متقارن عبور کرد ، الگویی که  در آن ،دوج کوین در روز های گذشته رنج میزد و عملکرد چندان خوبی را به دنبال نداشت.ولی امروز روند چشمگیری را نصیب خود کرد.

شیبااینوSHIB/USD

شیبااینوSHIB عملکرد بهتری از DOGE داشته و تقریباً حدود 30 درصد رشد کرده است.SHIB در حال حاضر سطح مقاومت منطقه 0.00001297 دلاری را شکسته است و در راه رسیدن به سطح آینه ای و صاف در منطقه 0.00001704 دلاری است. در صورت افزایش حجم خرید و کاهش فشارفروش هفته آینده می توان به مقاومت فوق الذکر دست یافت.

SHIB در زمان انتشار با قیمت 0.00001553 دلار معامله درحال معامله بود.ازطرفی تراویس جانسون که به عضوی فعال در جامعه شیبا اینو تبدیل شده و از سال گذشته توکن‌های SHIB را می‌سوزاند، می‌گوید که تاکنون نزدیک به پنج میلیارد SHIB را سوزانده است.وبیان کرده است که توکن بیشتری در این ماه می سوزانند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها