|

راه اندازی متحول!

تحولی شگفت انگیز از شیبااینو!!

shibainu

شیباShiba Inu (SHIB) بازی Shiba Eternity را برای آزمایش اولیه در ویتنام راه اندازی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیباShiba Inu (SHIB) بازی Shiba Eternity را برای آزمایش اولیه در ویتنام راه اندازی کرد.شیتوشی Shytoshi Kusama، سازنده اصلی Shiba Inu، فاش کرده است که بازی مورد انتظار SHIB با نام Shiba Eternity اکنون برای آزمایش اولیه در ویتنام در دسترس عموم قرار گرفته است. توسعه دهنده اصلی با نام مستعار فاش کرد که کاربران iOS مقیم ویتنام می توانند این بازی را روی دستگاه های هوشمند خود دانلود کنند. طبق توییتی که کوساما به اشتراک گذاشته است، ویتنامی‌ها فقط به ویژگی‌های محدودی از بازی دسترسی خواهند داشت و برنامه‌هایی در راه است که به زودی ویژگی‌های بیشتری را عرضه کنند.

«ویتنام! بازی Shiba Eternity اکنون برای آزمایش در کشور شما در iOS در دسترس است که به دنبال ابدیت شیبا می باشد. این یک آزمایش اولیه است و ویژگی های بیشتری در ورژن ‌های بعدی منتشر خواهد شد. کوساما گفت: از آزمایش کردن این سیستم بسیار خوشحالم چون نقطه مثبتی برای رمزارز خواهدبود.ولی متاسفانه کوساما راجع به اینکه چه زمان ویتنامی ها می‌توانند از نسخه اندرویدی استفاده کنند و چه زمانی به آزمایش Shiba Eternity دسترسی خواهند داشت چیزی اعلام نکرد. ولی به نظر می‌رسد این قابلیت کمتر از یک ماه پس از نسخه اول صورت می‌گیرد. در همین حال، کوساما همچنین اشاره کرده است که اندونزی ممکن است کشور بعدی باشد که Shiba Eternity در آن عرضه خواهد شد.

شیبا Shiba Eternity نام بازی کارتی کلکسیونی Shiba Inu (SHIB CCG) است. این بازی چند ماهی است که در حال توسعه و پیشرفت می باشد. سازنده بازی محبوب استرالیایی PlaySide Studios این بازی را خواهد ساخت. ماه گذشته، کوساما در چت Discord فاش کرد که این بازی فوق العاده استراتژیک خواهد بود. علاوه بر این، Gossip Shib ویدیویی را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد بازی چگونه عمل خواهد کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها