|

روند صعودی یا نزولی؟!

پیش بینی شیبااینو؛آماده انفجار؟!

shibainu

پس از اینکه نهنگ اتریوم به 312 میلیارد SHIB رسید، قیمت شیبا اینو آماده انفجار است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیبااینو Shiba Inu رقیب Dogecoin و درحالی که آلتکوین های لایه 1  درحال توسعه و پیشرفت هستند پشت سر می گذارد و برای انفجار آماده می شود،  سرمایه گذاران بزرگ کیف پول های  موجود در شبکه اتریوم شیبا اینو را جذب کردند و اکنون بیش از 312 میلیارد توکن SHIB جمع آوری کردند.هم اکنون شیبا اینو برای یک رالی قیمت آماده می شود زیرا گاوهای بازار بی تاب و پرجنب و جوش هستند جامعه شیبا اینو یک شبه شاهد توکن سوزی عظیمی بود.

که بیش از 139.85 میلیون توکن Shiba Inu در یک تراکنش سوزانده شد. Shibburn،در پورتالی گزارش داد که حدود 174 میلیون توکن SHIB در 24 ساعت گذشته به کیف پول‌های مرده ارسال شده است.از طرفی 15 تراکنش جداگانه منجر به نابودی 174 میلیون توکن شیبا اینو شد.وب سایت ردیابی توکن سوزی ها نشان داد که یک کیف پول مرموز در پاکسازی 139.85 میلیون SHIB نقش داشته است. سوزاندن توکن‌های شیبا اینو به معنای حذف دائمی آن‌ها از عرضه‌ی میم کوین است.

index

بنابراین این حرکت باعث ایجاد حرکت های صعودی در بین دارندگان آن شد. طبق گفته Shibburn، در مجموع 410.3 تریلیون توکن SHIB تاکنون سوزانده شده است.ازطرفی نهنگ اتریوم 312 میلیارد توکن شیبا اینو جمع آوری کرده BlueWhale0113 ، یکی از سرمایه گذاران بزرگ کیف پول در شبکه اتریوم، 312.28 میلیارد SHIB به ارزش 3.72 میلیون دلار پیش از افزایش قیمت Shiba Inu به دست آورد. حرکت نهنگ نشان دهنده یک چشم انداز صعودی در میان سرمایه گذاران بزرگ کیف پول است که در حال جمع آوری SHIB هستند.

طرفداران بر این باورند که انباشت شیبا اینو توسط نهنگ‌ها می‌تواند به یک تجمع در توکن کشنده Dogecoin دامن بزند. سرمایه گذاران اتریوم با جیب عمیق، ارزهای رمزنگاری شده با پتانسیل صعودی را در سبد خود دارند. بنابراین، اضافه شدن 312.28 میلیارد SHIB به پرتفوی BlueWhale0113 نشانه آن است که سرمایه گذار انتظار دارد Shiba Inu به زودی ارزش خود را افزایش دهد و شاهد افزایش قیمت باشد.

تحلیلگران روند قیمت شیبا اینو را ارزیابی کردند و افزایش 150 درصدی میم کوین را پیش‌بینی کردند. اگر قیمت Shiba Inu از نقطه کنترل در 0.0000118 دلار عبور کند، تحلیلگران معتقدند که SHIB احتمالاً به سمت هدف خود یعنی 0.0000211 دلار افزایش خواهد یافت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها