|

افزایشی باورنکردنی!

زمان افزایش قیمت شیبااینو مشخص شد!

Shiba Inu

چرا Shiba Inu همچنان در ماه آگوست 30 درصد افزایش می یابد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت شیبااینو (SHIB) همچنان به شدت به سمت 0.0001708 دلار افزایش می یابد، یک سطح بسیار تاکتیکی در بالای سطح مقاومت R3 برای این ماه و به عنوان تکمیل معاملات نوسانی از اواسط ژوئن می باشد. بنابراین، چندین عنصر فنی باعث افزایش قیمت SHIB می شود.

اگرچه ممکن است یک عقب نشینی در راه باشد اما با مشاهده مقداری افزایش ارزش دلار، و حفظ آن در پایان معاملات این هفته، انتظار می رود که شاهد عملکرد قیمت با حمایت متوسط ​​متحرک 55 روزه باشیم. قیمت SHIB در حال افزایش است و شیبا اینو  در بازار نقدینگی ضعیف است. قیمت SHIB دوباره با افزایش همراه شد و به نظر می رسد حتی در ماه آگوست با افزایش قیمت پس از اینکه جولای اعداد ثابتی را منتشر کرده بود، پایان یابد.

در افق، برخی از عناصری که باید از آنها آگاه بود زیرا برخی از ریسک‌های دنباله‌دار دوباره در حال افزایش هستند، زیرا معامله‌گران از جایی که ضربه خورده بودند شروع کرده اند،قیمت SHIB ابتدا باید سقف دو برابری را در حدود 0.00001276 دلار با ترجیحاً یک بسته هفتگی بالاتر بشکند. پس از تسویه آن، خط مستقیم به سمت 0.00001708 دلار است که در بین هر سه، مقاومت های ماهانه در راه است.

از آنجایی که این موارد بسیار نزدیک به یکدیگر هستند، می توان آنها را نادیده گرفت زیرا آنها ترجیح می دهند شکست را تأیید کنند تا اینکه سعی کنند از آنها به عنوان سطوح ورودی استفاده کنند زیرا بسیار نزدیک به یکدیگر هستند.

خطر روند نزولی زیاد است، گاوها بر روی محور ماهانه و SMA 55 روزه فشار می آورند و فشار فروش افزایش می یابند. اگر این سطح کاهش یابد، کاهش سریع سود به $0.00000507 و همزمان با 55٪ از ضررها می رسد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها