|

به روز رسانی ...

خبری از ازشیباکه کاربران 48 ساعت به خاطرش تو خماری..

Shiba Inu

به روز رسانی های بزرگی از شیبا در راه است....

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیبااینوShiba Inu [SHIB] علیرغم ورود نسبتاً جدید خود به بازار ارزهای دیجیتال، به محبوبیت بسیار زیادی رسید. پذیرش گسترده ای که به دست آورد، نه تنها برای SHIB به تنهایی بلکه برای کل بازار ارزهای دیجیتال مفید بود. اکنون، در حالی که شیبا درتلاش است تاخودرا بازیابی کند،شیتوشی بالاخره بعداز ۴۸ ساعت خماری دادن به کارابرانش   بالاخره پست موردنظر خود را به اشتراک گذاشت. جامعه شیبا اینو مشتاقانه منتظر مجموعه ای از پیشرفت هایی است که برای شبکه برنامه ریزی شده است.

با این حال، بازار نزولی در حال انجام تلفات زیادی را به همراه داشته است. با این وجود، شیتوشی کوساما امیدوار است که طرح ریوشی را "باجدیت" اجرا کند.در پست Medium منتشرشده توسط این فرد که، توسعه‌دهنده اصلی شیبااست به تحلیل Shibarium می‌پردازد. این راه حل لایه 2 Shiba Inu مدتی است که در حال انجام است. در حالی که انتظار می رود اولین حرکت در سه ماهه سوم سال 2022 انجام شود، Shytoshi به روز رسانی هایی که قراراست انجام شود پرداخته است ومواردی را ذکرکرده است.

در حال حاضر، گروهی از توسعه دهندگان نسخه ای از SHI را ارائه کرده اند که با مشکلات موجود در پروژه های دیگر مبارزه می کند. در کنار این، SHI برای مقابله با پرداخت‌ها و همچنین تعادل بدون نوسانات بازار به کار گرفته می‌شود. شیتوشی در توضیح همین موضوع گفت: این یک پروتکل آزمایشی خواهد بود، مانند همه چیزهای غیرمتمرکز که Shib انجام می دهد، و مجموعه اطلاعات دقیق و پیچیده تری از این توکن پس از نهایی شدن منتشر خواهد شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی