|

هدف اصلی چیست؟

چندزنگ خطر ازشیبا تا24 ساعت آینده برای دارندگانش!

Shiba Inu

شیتوشی به یک اعلامیه مهم در 24 ساعت اشاره می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- توسعه دهنده اصلی ShibaSwap، Shytoshi Kusama اخیراً اعلامیه بزرگی را برای Shiba Inu ارائه کرده است. او بیان کرد که درمورد «شیبارمی» حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. با این حال، این تعلیق باعث ایجاد هیجان در بین سرمایه گذاران SHIB می شود که معتقدند این تیم می تواند چیز جدیدی را راه اندازی کند.اکنون میخواهیم رمزگشایی کنیم که اعلامیه شیتوشی کوساما فردا بر اساس چه چیزی می تواند باشد.

اولین موردی که فردا می‌تواند اعلام شود، اسناد شیباریوم است. شیتوشی چندین بار قبلا توییت کرده بود که اسناد لایه 2 به زودی برای دیدن عموم منتشر خواهد شد. او اشاره کرد که اسناد شیباریوم می‌تواند تا پایان ژوئیه  «به زودی» منتشر خواهدشد. همچنین، Unification، شرکتی که در زیرمجموعه Shibarium کار می‌کند، اعلام کرد که «Public Beta TestNet» در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی می‌شود. بنابراین، سرمایه‌گذاران می‌توانند تا قبل از پایان سپتامبر سال جاری نگاهی اجمالی به راه‌حل لایه ۲ داشته باشند.

ازطرفی میلک شیک، انگیزه برتر شیبا اینو، بیان کرد که در حال همکاری با ردبول می باشد.شیتوشی همچنین در همان روز توییت کرد: «متشکرم برای گپ درباره همه چیز #SHIB.@redbull! مشتاقانه منتظر صحبت بیشتر در آینده هستیم!» با این حال، اکنون توییت ها حذف شده اند. Watcher Guru برای گفتگو با Red Bull تماس گرفته است و برند نوشیدنی انرژی‌زا هنوز پاسخی به سوالات آن  نداده است.اطلاعیه فردا ممکن است در مورد همکاری احتمالی با ردبول باشد.

با این حال، باید تا فردا منتظر بمانیم و ببینیم شیتوشی به طور رسمی چه می گوید. در زمان انتشار، شیبا اینو با قیمت 0.00001015 دلار معامله می شد و در معاملات 24 ساعته روز 0.5 درصد کاهش داشت. علاوه بر این، این توکن تقریباً 88 درصد از بالاترین رکورد خود یعنی 0.00008616 دلار که در اکتبر سال گذشته به آن رسیده بود، کاهش یافته است. SHIB در سال جاری نتایج مطلوبی را ارائه نکرده است وبه طور متوسط هفت ماه متوالی در بازار رمزارز سقوط کرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها