|

اتش سوزی برای شیبااینو!!

شیبااینو تو آتیش افتاده!

Shiba Inu

در 24 ساعت گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میزان سوزی شیبا اینو در 24 ساعت گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است. حدود 112647175 توکن SHIB در طی 24 ساعت گذشته از گردش خارج شد، و بیش از 15 تراکنش توسط حساب توییتر Shibburn کمی بیش  گزارش شد.

این تعداد در حال حاضر در حال افزایش است.با توجه به وب‌سایت Shibburn، تا الان 208 میلیون شیب سوزانده شده ،با افزایش 155 درصدی نرخ سوختگی شیب افزایش یافته است.بر اساس داده های حساب کاربری Shib burn، تعدادی حیرت‌انگیز شیبا86,405,616 SHIB در یک تراکنش در یک ساعت گذشته به کیف پول‌های خاک خورده ارسال شده است. جهش 153 درصدی تراکنش های بزرگ شیبا اینو بر اساس آمار IntoTheBlock، نهنگ‌های شیبا اینو یا دارندگان بزرگ هم این کار را انجام دادند زیرا تراکنش‌های بزرگ در روز گذشته 153 درصد افزایش یافت.

یک تراکنش که بیش از 100000 دلار است و جهش های بزرگ تراکنش گاهی با افزایش فعالیت نهنگ هایی همراه است که در حال خرید یا فروش هستند.تجزیه و تحلیلی بر 100 دارنده برتر Shiba Inu توسط WhaleStats انجام شد. در روز گذشته میانگین ارزش شیب نیز 9.4 درصد افزایش یافته است.

بعدازآن که توسعه‌دهنده اصلی Shiba Inu Shytoshi Kusama پست کرد که به زودی یک پست وبلاگ Medium را با جامعه Shiba Inu به اشتراک خواهد گذاشت، انتظارات شیبا در حال افزایش است. بر اساس CoinMarketCap، Shiba Inu در زمان انتشار 1.45 درصد کاهش داشت و به 0.00001 دلار رسید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها