|

عرصه ای مهم از شیبا درحال شکل گیری؟!

Shiba Inu

تعداد دارندگان شیبا اینو در طول بازار چیکار میکنند؟!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در میان شرایط سخت بازار، Shiba Inu موفق شده چندین دارنده SHIB را جذب کند، بااینکه به نظر می رسد قیمت شیبا در حال کاهش است. یک حساب توییتر با تمرکز بر شیبا اینو و یک حامی وحشی به نام MILKSHAKE (ShibaInuart) اخیراً در مورد این وضعیت در توییتی صحبت کردند.تعداد فالورهای $SHIBبیشتر 1,190,350 دارنده شده است. همه اینها به لطف جامعه و علاقمند به شیبا می باشد، هدف آنها برای ادامه ساختن و حمایت از شیبا اینو است.

اگرچه تعداد دارندگان تأثیر مستقیمی بر قیمت توکن ندارد، اما افزایش دارندگان شیبااینو نشان می دهد که دارندگان شیبا اینو را برای سرمایه گذاری دراز مدت خریداری می کنند.SHIB در حال حاضر با قیمت 0.00001007 دلار معامله می شود که 88 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 0.00008845 دلار کاهش یافته است. طبق داده های CoinGecko، SHIB در 7 روز گذشته 14 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

این روند یک روند کاملاً مخالف برای شیبا است زیرا در هفته قبل با رشد 35 درصدی همراه بوده است.بر اساس داده‌های ردیاب نهنگ WhaleStats، SHIB در تحلیلی که در بین 100 نهنگ برتر ETH انجام شد، جایگاه خود را به‌عنوان بزرگ‌ترین رمزنگاری نگهداری شده دوباره به دست آورد.بر اساس داده ها، SHIB 16.22% (511224801 دلار) درمیان توکن های دیگر در اختیار دارد.پس از SHIB USDC با 15.61 دلار و USDT با 15.1 درصد افزایش یافت. به نظر می رسد بازار همچنان در یک بازار نزولی طولانی مدت قرار دارد که بسیاری معتقدند که این روند ادامه دار خواهد بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها