|

شیبااینو در بازاری شگفت انگیز

زندگی جدید شیببااینو چیست؟!

Shiba Inu

بر اساس وب‌سایت Shibburn، تعداد سوختگی شیبا اینو در 24 ساعت گذشته

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بر اساس وب‌سایت Shibburn، تعداد سوختگی شیبا اینو در 24 ساعت گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است. هندل های توییتر Shibburn بیان کرد که  حدود 219,660,376 توکن SHIB سوزانده شده و بیش از 16 تراکنش در حدود هشت ساعت پیش انجام شده است. و تعداد آن همچنان در حال حاضر افزایش است.در زمان انتشار مقاله، نرخ سوختگی شیبه افزایش 230 درصدی را نشان می‌دهد در حالی که بر اساس داده وب‌سایت شیبرن، 357 میلیون شیب سوزانده شده است.جامعه ارزدیجیتال خواستار سوزاندن Shiba Inu است همانطور که در 400 تراکنش انجام شده بررسی شد که حدود 4,553,606,683 SHIB که بسیارقابل توجه بود در ماه ژوئن به کیف پول های مرده ارسال شد.

با ارسال توکن ها به آدرس مرده یا کیف پول رمزنگاری یا با سوزاندن آنها، توکن ها برای همیشه از گردش خارج می شوند. در این مثال، سوزاندن Shiba Inu یک ابتکار در سطح کل جامعه است که هدف آن کاهش عرضه کل SHIB می باشد.FCFPay، یک درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال،که اعلام  کرده است به زودی از BONE در برنامه های خود استفاده خواهد کرد علاوه بر این، FCFPay به پشتیبانی LEASH هم اشاره کرد.

این صرافی اکنون پس از ثبت SHIB در ماه آوریل، از سایر توکن‌های موجود در اکوسیستم شیبا اینو، از جمله BONE و LEASH پشتیبانی می‌کند.شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای Santiment گزارش می دهد که در نتیجه افزایش مشارکت کاربران در شبکه، فعالیت آدرس برای Shiba Inu به بالاترین حد هفت هفته ای رسیده است.

به گزارش Santiment، SHIB در این زمینه 35 درصد رشد داشته است. این در حالی است که تعداد دارندگان شیبا اینو همچنان در حال افزایش است. بر اساس داده های WhaleStats، تعداد دارندگان SHIB در حال حاضر به 1،190،221 رسیده است که فاصله چندانی با بالاترین رکورد تاریخی خود ندارد. شیبا اینو در حال حاضر با قیمت 0.00001 دلار معامله می شود که تا حدودی بالاتر از روزهای گذشته بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها