|

قاتلی مصمم!!

آیا شیبااینو و دوج کوین از بین خواهند رفت؟

Dogecoin

آیا میم کوین جدید توکن (MKI) Dogecoin (DOGE) و Shiba Inu (SHIB) را شکست خواهد داد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آیا می‌توان بدون اشاره به دو نماد دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) درباره دنیای توکن‌های میم صحبت کرد؟ این دو غول یکی از بزرگترین ارزهای رمزنگاری شده در جهان هستند و در لیست 15 برتر قرار دارند. با این حال، هر روز توکن‌های میم جدیدی متولد می‌شوند، که برخی از آنها با پیشرفت‌ در زمینه‌هایی که این دو نفر فاقد آن هستند بیشترمورد توجه قرار می گیرند. یکی از این توکن های نوپا میم، نماد مهراکی (MKI) است که طبق گفته توسعه‌دهندگانش، کاربردهای واقعی دارد.

آیا توکن مهراکی دوج کوین و شیبا اینو را شکست خواهد داد؟

مهراکی (MKI) یک میم کوین بسیارجالب است که مبتنی بر بلاک چین Solana (SOL) ساخته شده است تا بتواند سیستمی راه اندازی کند که دارندگان توکن فعال در آن کنترل داشته باشند. ارز میم با کاربردهای واقعی خود، از جمله تراکنش هایی که برای کاربرانش سریع، مقرون به صرفه و بدون مرز هستند، خود را از رقبا متمایز می کند.

همچنین بر کسب‌وکارها و بخش‌هایی تمرکز می‌کند که کاربران آن‌ها را جزء اتفاقات مهم جامعه می‌دانند، که گردش گری جزعی از آنهاست  با استفاده از میم ها و فناوری بلاک چین، این پروژه در تلاش است تا فرهنگی با سبک زندگی سالم تر و پایدارتر ایجاد کند.مهراکی توکن (MKI) در برگه سفید خود ادعا می‌کند که کاربران می‌توانند از قابلیت‌های خاصی «مستقیماً خارج از دروازه» بهره ببرند.

این شامل توانایی انجام پرداخت‌ها با استفاده از توکن‌های MKI بومی، اجرای توکن‌های پاداش وفاداری، اجتناب از داد و ستدهای پرهزینه، راه‌اندازی یک سیستم ارجاع و بررسی، و دسترسی دست اول به اطلاعات دیجیتال برای بهبود خدمات است. در بلندمدت، این پروژه قصد دارد به اکوسیستمی تبدیل شود که شامل یک توکن کاربردی، NFTهای خوشایند، DAO، سهامداری، کشاورزی محصول، و بازاری از خدمات توریستی و مهمان نوازی قابل اعتماد است.

مهراکی توکن (MKI) با ویژگی‌های کاربردی، خود را نسبت به متمایز کرده و از رقبای ارز مم خود جلوتر است و آن را عملاً به یک "Uti-meme" تبدیل کرده است. این میم کوین به دلیل کاربردهای بی شمارش بسیار محبوبیت عمومی پیداکرده و این موردتوجه قرار گرفتن به آن بهبود می‌بخشد و آن را به جلو می‌برد. به همین دلیل ممکن است جفت توکن میم شیبا اینو (SHIB) و Dogecoin (DOGE) نگرد سرنوشتشان نامعلوم است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها