|

حماسه آفرینی دوج کوین!

دوج کوین دقیقا چرا میخواد منفجر شه؟!

Dogecoin

دوج کوین Dogecoin، بزرگترین میم کوین از نظر ارزش بازار است، این ارز دیجیتال درحال حماسه آفرینی...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دوج کوین Dogecoin، بزرگترین میم کوین از نظر ارزش بازار است، این ارز دیجیتال از کمی بالاتر از منطقه 0.086 دلار بیش از 22 درصد افت کرد و در طول ماه تقریبا تا 0.067 دلار عقب نشینی کرد. اما این رقم نوسان های قابل توجهی را پنهان می کند.DOGE/USD زمانی که در اواسط ژوئن برای مدت کوتاهی به زیر 0.05 دلار سقوط کرد تا 40 درصد کاهش یافت. از آن زمان تاکنون حدود 33 درصد از این سطوح بهبود یافته است.

در برهه‌ای از هفته گذشته، به نظر می‌رسید که ممکن است Dogecoin زیان‌های ماه را جبران کند، اما این ارز دیجیتال از اواسط ماه مه درست قبل از اینکه سطح 0.08 دلار را آزمایش کند، با مقاومت در قالب یک روند نزولی مواجه شد.میانگین متحرک 50 روزه نیز به محدود کردن سود هفته گذشته Dogecoin کمک کرد. از آن زمان این ارز رمزنگاری شده کمی بالاتر از 21DMA (در حال حاضر 0.063 دلار) وارد معامله شد.با شروع ماه جولای، Dogecoin هم در افق زمانی کوتاه مدت و هم در بلندمدت نزولی به نظر می رسد.

dogecoin

داده های اخیر 50DMA و روند نزولی نشان می‌دهد که حرکت کوتاه‌مدت ارز دیجیتال احتمالاً آن را مجدداً به سمت پایین‌ترین سطح اخیر در حدود 0.05 دلار کاهش خواهد داد.اگر Dogecoin بتواند یک شکست صعودی را در بالای این حوزه کلیدی حمایت کوتاه مدت ایجاد کند، مطمئناً می‌تواند راه را برای افزایش قیمت به سمت 0.10 دلار و بالاتر باز کند. اما این رمزارز همچنان در چنگال روند نزولی قرار دارد که در کل سال تا کنون در جریان بوده است، که نشان می‌دهد هر گونه دستیابی به بالای 0.10 دلار بعید است.با فرض اینکه شرایط وجود ندارد که ارز دیجیتال را بالا ببرد،بااین حال توقف بعدی Dogecoin احتمالاً در منطقه 0.05 دلار تا 0.10 دلار خواهد بود.

با این حال، این فرض نباید بدیهی تلقی شود.داده های تورم ایالات متحده در هفته گذشته حاکی از کاهش یا اوج گیری فشارهای قیمتی ایالات متحده بود، در حالی که سایر داده ها حاکی از تضعیف شتاب رشد است. اخیراً بازارها از شرط بندی های فدرال رزرو عقب مانده اند و این منجر به سقوط بازده اوراق قرضه ایالات متحده شده است. در حال حاضر، نگرانی‌ها در مورد رکود بالقوه بر دارایی‌های ریسکی مانند ارزدیجیتال فشار می‌آورد. اما اگر بازارها شروع به این باور کنند که فدرال رزرو در سال 2023 و پس از آن به طور قابل توجهی کاهش نرخ بهره را آغاز خواهد کرد، ممکن است ارزهای دیجیتال از همین حالا تا پایان سال افزایش یابد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی