|

دقیقا چه کسانی بخاطر بیت کوین در ضرر هستند؟

bitcoin

تعداد سرمایه‌گذارانی که در سودند از تعداد سرمایه‌گذاران در ضرر کمتر است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نمودارهای موجود در بازار میزان ریزش قیمت از سقف ‌های تاریخی را نشان می‌دهد. این میزان برای دو ریزش قبلی ۷۲٪ و ۸۴٪ بوده است و در حال حاضر این مقدار در عدد ۶۹٪ قرار دارد. از این مقایسه می‌توانیم نتیجه‌گیری کنیم که به کف قیمتی بسیار نزدیکیم یا حداقل در آن قرار داریم. اما ممکن است یک ریزش دیگر با تسلیم همه سرمایه‌گذاران در راه باشد.

نمودار شاخص NUPL‌ را نشان می‌دهد. برای اولین بار از سال ۲۰۲۰، این شاخص از مقدار صفر به سمت پایین عبور کرد. این به این معنی است که تعداد سرمایه‌گذارانی که در سودند از تعداد سرمایه‌گذاران در ضرر کمتر است.

قیمت محقق بیت‌کوین در حال حاضر در عدد ۲۲،۸۹۴ دلار قرار دارد که بیش از ارزش فعلی آن است. طبق سابقه تاریخی، ریزش پایین‌تر از قیمت محقق یکی از مراحل آخر در روند‌های نزولی بوده است.

ازطرفی با ریزش قیمت بیت‌کوین، شاخص Dormancy Flow کاهش شدیدی داشته و به سطوحی رسیده که از سال ۲۰۱۰ مشاهده نشده است. این شاخص از نسبت حجم بازار بیت‌کوین به ارزش دلاری Dormancy آن محاسبه می‌شود و در واقع به ما می‌گوید که ارزش بازار نسبت به تحرک کوین‌های قدیمی شبکه بیشتر یا کمتر از ارزش ذاتی خود است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی