|

چه پیروزی جدیدی نصیب دوج کوین شد؟

DOGCOIN

وج کوین Dogechain شبکه آزمایشی خود را راه‌اندازی کرده که...

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دوج کوین Dogechain شبکه آزمایشی خود را راه‌اندازی کرده که ابزار و کاربرد Dogecoin را به طور چشمگیری توسعه می‌دهد و dApps و DeFi را وارد جامعه می کنند. Dogechain، یک بلاک چین که با آوردن dApps به جامعه دوج کوین، Doge را قدرتمند می کند، و به تازگی شبکه آزمایشی خود را راه اندازی کرده است.

شبکه های آزمایشی یک جزء ضروری در توسعه بلاک چین هستند. شبکه آزمایشی Dogechain به توسعه دهندگان نرم افزار اجازه می دهد تا شبکه را ارزیابی کرده و برنامه های غیرمتمرکز را قبل از استقرار در شبکه اصلی آزمایش کنند. کاربران همچنین می توانند با آزمایش dApps و عملکرد کمک کنند و اغلب برای مشارکت خود پاداش دریافت می کنند.

Dogechain یک زنجیره قرارداد هوشمند جدید سازگار با EVM است که توسط Polygon Edge طراحی شده است که برای تقویت قدرت Doge ایجاد شده است. در وضعیت فعلی، Dogecoin نمی‌تواند از فناوری‌های بلاک چین مدرن مانند dApps یا NFT پشتیبانی کند.

هدف این پروژه گسترش سریع ابزار Dogecoin، توانمندسازی دارندگان با افزایش انگیزه‌ها و کاربران با افزایش عملکرد است.به جای رقابت با Dogecoin، Dogechain با memecoin وارد همکاری شده و آن را با قابلیت قرارداد هوشمند تقویت می کند و جان تازه ای به یکی از محبوب ترین ارزهای رمزنگاری شده در جهان می بخشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها