|

اتفاقی مهم!

شیبااینو چه چیزیی را از دست داد؟!

Shiba Inu

شیبااینو در چند روز گذشته موارد مهمی را به خطر انداخت...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیبا اینو بیش از یک چهارم ارزش خود را در 7 روز گذشته از دست داد و بر اساس داده‌های CoinMarketCap، SHIB تقریباً 26 درصد در فریم هفتگی کاهش یافت و در زمان انتشار این خبر با قیمت 0.000007979 دلار وارد معامله شد.

شیبااینو

حتی با کاهش قیمت، توکن‌های شیبا اینو به طور مداوم به توکن سوزی خود ادامه می‌دهند و توکن هایی که می سوزند از چرخه‌ی‌ گردش حذف می‌شوند روز سه‌شنبه شواهد نشان داد که میزان سوختگی تنها در ۲۴ ساعت ۳۵۰ درصد کاهش یافته و بیش از 3.24 میلیون توکن از طریق 15 تراکنش مختلف سوزانده شد.

در واقع روز چهارشنبه نیز همین حرکت شکل گرفت تنها چند ساعت قبل، پلتفرم ردیابی رایت SHIB نشان داد که بیش از 61 میلیون توکن با اجرای 3 تراکنش در مدت زمان 60 دقیقه سوزانده شده است.

در یک ساعت گذشته، در مجموع 61,482,892 توکن $SHIB سوزانده شده و 3 تراکنش انجام شده است. #شیبارمی — Shibburn (@shibburn) 15 ژوئن 2022 قبل از آن، نزدیک به 1 میلیون توکن در یک تراکنش سوزانده شده و به یک کیف پول بلااستفاده فرستاده شده است.

شیبا

تا به امروز، در مجموع بیش از 410 تریلیون توکن از عرضه اولیه Shiba Inu سوزانده شده است.جامعه شیبا اینو، به طور کلی، قویاً معتقد است که سوزاندن توکن ها در درازمدت باعث کاهش تورم توکن SHIB می شود.

در نظرسنجی‌ای که اخیراً انجام شد، اکثر رأی‌دهندگان [۶۱ درصد از کل ۴.۷ هزار پاسخ‌دهنده] در نهایت ادعا کردند که راه‌اندازی پورتال رایت شیبا اینو خبر بزرگ‌تری نسبت به اعلام متاورس آن بود. بنابراین، اگر همه چیز در همان جهت پیش برود و توکن ها به طور مداوم از طریق سوزاندن از عرضه گردش حذف شوند، احتمالاً قیمت SHIB با گذشت زمان از همان سود منتفع خواهد شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی