|

خبری خیره کننده برای کاربران دوج کوین!

Dogecoin

دوج کوین Dogecoin وب سایت جدیدی را برای بررسی عمومی و بازخورد پس از نه ماه توسعه راه اندازی کرد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شواهد موجود در بازار نشان می دهد که، تیم Dogecoin از بازخورد جامعه در مورد پیش نمایش وب سایت جدید Dogecoin استقبال می کند.این بنیاد خاطرنشان کرد که نه ماه پیش یک گروه اجتماعی برای به روز رسانی وب سایت قدیمی Dogecoin و تشکیل تیمی که می تواند روی هر وب سایت آینده Dogecoin کار کند، تشکیل داده است.

بنابراین، 20 داوطلب با طیف وسیعی از مهارت‌ها، از نوشتن و ترجمه گرفته تا HTML، CSS و طراحی گرافیک در این مجموعه عضو شدند.از آن زمان، این تیم سیستمی را برای انتشار، ترجمه و نگهداری صفحات وب برای جامعه Dogecoin ایجاد کرده است که با وب‌سایت بنیاد Dogecoin شروع شد که به مرحله بعدی پیاده‌سازی در وب‌سایت Dogecoin منجر شد. نیز می‌افزاید که ترجمه‌ها، که هنوز کامل نشده‌اند، و برخی مشکلات جزئی موبایل تنها جنبه‌های باقی‌مانده کار هستند.

این پیش‌نمایش دو هفته طول می‌کشد و به کاربران امکان می‌دهد مقالات «Dogepedia» را مرور کنند، ایده‌های خود را با استفاده از سیستم مسائل GitHub ارسال کرده و حتی در آن شرکت کنند.

به گفته میچی لومین، توسعه‌دهنده Dogecoin، Libdogecoin، که به بلوک ساختمان برای ایجاد پروژه‌های Dogecoin تلاش می کند و می‌تواند به زودی در نسخه 0.1 منتشر شود. از طریق فاز اولیه Libdogecoin، تیم Dogecoin بر پایه گذاری RadioDoge، Gigawallet و بسیاری دیگر از ابتکارات آتی در ماه های اخیر تمرکز کرده است. اولین تراکنش Dogecoin که بدون اینترنت از طریق RadioDOGE ارسال شد، همچنین توسط سایت های خبری گزارش شده که نقطه عطفی برای ارز دیجیتال تقلید کننده است.

 رادیو دوج RadioDoge بر روی فناوری رادیویی کم هزینه (HF/LoRaWAN) تمرکز می کند و به Dogecoin اجازه می دهد تا بدون نیاز به اینترنت تراکنش ها را انجام دهد. GigaWallet با ترکیب یک کیف پول غیر حضانت با شبکه Dogecoin به دنبال ارائه یک راه حل انحصاری در دسترس عموم برای تجارت مبتنی بر اینترنت و انعام است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی